RövidenA kihívásról


BM_allo_logo_vilagos_alap_kek

Üzleti Háttér:
A szakmunkás bizonyítvánnyal rendelkező munkavállalók körében a fluktuáció folyamatosan erősödik. Egyre többen vállalnak külföldön munkát így a betöltendő pozíciókba egyre kevesebb a jelentkező. A cégek főként a fizetés növelésével versenyeznek.

Termék Háttér:
A Borsodi Cégcsoport egyedi gyártású alkatrészeket kínál partnereinek világszerte. Olyan kollégákat keresnek akik nyitottak az új dolgokra, szeretik ha mindennapjaik része az új kihívások izgalmas “flow” élménye.

Kihívás:
Feladatunk volt olyan kommunikációt építeni, amely vonzza az ideális munkavállalókat és megszűri a  pozíciókra alkalmazottakat. Az új szombathelyi gyár nyitott pozícióinak megtöltése.

Megoldás:
Létrehoztuk az Alkotás Öröme #TartalomMarketing koncepciót. A leendő munkavállalók a közösségi média felületen 8 héten át olyan munkavállalók személyes élettörténeteivel találkoztak, melyek a céges értékeket és a pozícióhoz szükséges attitűdöket hitelesen közvetítik. A kampányt CPC alapú hirdetéssel támogattuk facebook, youtube és google adwords rendszerben.

Eredmény:
Prémium munkaerők jelentkeztek a kampányidőszakban, mellyel a HR kiválasztási folyamat lerövidült és a szombathelyi gyár pozícióit két hónap alatt sikerült elkezdeni megtölteni