RövidenA kihívásról



Piaci  háttér:
A Burn energia ital a kreativitást képviseli a 18-25 éves korosztály megszólításában. A korosztályra jellemző, hogy rengeteg program lehetőséggel bombázzák őket, ezért igazán különleges élményt nehéz nyújtani számukra.

Kihívás:
Alkossunk olyan márka élményt nyújtó rendezvényt amely megmozgatja a mérnöki kreativitást és megfelelően tükrözi a márka értékrendszerét.

Megoldás:

Életre hívtuk a Burn Távolba Ivó rendezvény sorozatot. A szabályok egyszerűk. Fogyassz el egy Burn vödröt 3 méter szintkülönbségről úgy, hogy nem használhatsz hálózati energiaforrást. A játékra a legkülönlegesebb megoldásokkal álltak elő a Széchenyi Egyetem mérnökei és életükbe egy olyan felejthetetlen emlék költözött mely hitelesen tükrözi az egyetemi élet szépségeit és a Burn márka értékrendszerét.