RövidenA kihívásról




Üzleti Háttér:

A Falatozz.hu országos online ételrendelő portál több tizezer tagot számláló Facebook kedvelői bázissal rendelkezik. De még nem alakult ki egy aktív, kétoldalú kommunikáció a kedvelők és a Falatozz.hu brand között: a kedvelői bázis méretéhez képest a közzétett posztok kevés interakciót váltottak ki.

Social Háttér:

A közösségi média platformokon nap mint nap egyre több információt tesznek közzé. A felhasználók a legtöbb tartalmat csak átfutják, „továbbgörgetik” a hírfolyamukban. Ha meg is állnak alaposabban megnézni egy-egy posztot, mélyebb érzelmi elkötelezettség vagy motiváció hiányában nem szánnak időt hozzászólásra, megosztásra vagy egyéb interkacióra.

Kihívás:

A feladatunk az volt, hogy ösztönözzük a kétoldalú Facebook kommunikációt a meglévő lájkolók körében, miközben tovább nőveljük a lájkolók számát is.

Megoldás:

Létrehoztuk a Falatozz Holiday nyereményjáték koncepciót. A 2 hetes aktív, nyári kommunikáció során a nyaralás-hangulatot meglovagolva kötöttük össze az ételeket városokkal, országokkal és a Falatozz.hu-val.

A motivációt a napi nyereményeken túl a fődíj, azaz egy 2 éjszakás pihenés a Hotel Mediterrán****-ban biztosította. A játékban való részvételhez a játékosoknak adott kérdésekre kellett helyesen válaszolniuk hozzászólásban. A fődajra azoknak volt esélyük, akik mind a 14 kérdésre helyesen válaszoltak.

Eredmény:

Több száz játékos vett részt a játékban. Néhány nap elteltével már nem csak a nyereményjáték posztok váltottak ki interakciót, egyre többen írták meg hozzászólásban saját véleményüket – volt, aki saját fényképét is mellékelte. Sőt, párbeszédet kezdeményeztek a Falatozz.hu portállal, kikérve a portál kollégáinak véleményét is.