RövidenA kihívásról


logo2

Kihívás:

A Hilltop Borhotel és Étterem egész nyáron prémium szórakozási és kikapcsolódási lehetőséget tud kínálni az embereknek. Elsősorban a borokat kedvelők és a borvidékeket látogató célközönség vette igénybe a szolgáltatásokat. A fiatalabb már fizető képes közönség körében még nem volt kielégítő az ismertség. El kellett érnünk, hogy egész nyáron teljes szolgáltatáspalettával tudjon üzemelni a neszmélyi borvidék gyöngyszeme, és válasszák kikapcsolódási helyszínként a fiatalok is.

Megoldás:

Megszületett a “Frissülj Fel A Nyárban” kampány. A kampány a fiatalok által használt közösségi médiára koncentrált.  A mai méltán teret hódító utazó és életstílus hangulatú tartalommal hoztuk közelebb a fogyasztókat a nyári hangulatot kínáló Hilltop Borhotel és Étteremhez.

Eredmény:
A forgalmat az előző zárt évhez képest 65%-al növeltük meg. Mely egyaránt igaz volt a hétköznapi és hétvégi időpontokra is. A hotelt igénybe vevő csoportokat a bor kultúrával rendelkezők mellett kibővítettük a fiatal utazást és életstílust kedvelők körére is.