RövidenA kihívásról



Üzleti Háttér:
A 18-25 éves korosztály életstílusából adódóan kiemelt fogyasztói csoport. Ebben az időszakban kialakított márka hűség egy életen át tartó fogyasztói bázist tud generálni, hiszen erre az időszakra emlékszik vissza mindenki úgy mint élete legfelhőtlenebb időszaka. A márkák közötti verseny kiemelkedően szoros. Főleg márka élmény és gerilla aktivitással tesznek a fogyasztók jobb kedvéért 🙂

Márka és Termék Háttér:
A Burn energia ital kiemelt területei az elektronikus zene és a kreativitást igénylő tevékenységek. Fő fogyasztási pontja pedig azok az alkalmak amikor extra energiára van szüksége az egyénnek. Ez az egyetemistákat tekintve az éjszakai életben találkozik, hiszen a reggelik tartó bulizás és az elektronikus zene páratlanul összeolvad.

Kihívás:
Feladatunk volt olyan márka élményt nyújtatni amely új kapcsolatok kialakulását eredményezi prémium fogyasztási alkalmakkor.  Az egyetemisták életébe  nehéz olyan élményt nyújtatni amely kiemelten alkalmas történetek mesélésére, így az, hogy az élmény átüsse a megszokott falakat fő feladatunk volt.

Megoldás:
Megalkottuk az “Élmények Éjszakája” sorozat, amely az éjszakai fürdőzés meghitt hangulatát és az elektronikus zene lendületét ötvözi magába.