RövidenA kihívásról


pomodorologo

Üzleti Háttér:
Tatabányán az étterem látogatási szokások nem kielégítőek. Az emberek főként házhoz rendelnek, és a teljes termékpaletta csak egy szűk szegmensét, mivel ilyenkor túlnyomó részt rutinból cselekszik az ember. Ahhoz, hogy a forgalmat tovább lehessen növelni el kell érni, hogy az embereknek kialakuljon egy rendszeres étterem látogatási szokása amelyre lehet alapozni.

Kihívás:
Érjük el, hogy a térsében mindenki a legfinomabb ízek lelőhelyeként gondoljon a Pomodorora. Ismerjék meg a teljes étlap kínálatát, és amikor úgy érzik, hogy a napjukat a finom ízek teszik igazán teljessé, látogassanak el a Pomodoro étterembe.

Megoldás:
Létrehoztuk az #ÍgyTeljesANapom kampányt. A kampányban hónapról hónapra kerültek ételkülönlegességek bemutatásra. A kampány egy  éven keresztül futó integrált online tartalom marketing kampány volt.

Eredmény:
Az egy éven át tartó kampánynak köszönhetően teljesen lecserélődött az étterembe látogatók szegmense. A déli menü időszakban elértük a kapacitás korlátait, a délutáni étkezéseknél, pedig megtelt az étterem. Az egyes rendezvények pedig kötelező asztalfoglalással és teljes teltházzal keltek életre.