A fogyasztói márkakoncepció lényegében annak kidolgozása, hogy mi a termékünk, az kinek és milyen élethelyzetben releváns és ezt, hogyan tudjuk a legvonzóbban megmutatni a leendő fogyasztóknak. Eldöntésre kerül, hogy mit lássanak belőlünk, milyen értékeket képvisel a márkánk és kinek igazán releváns az ajánlatunk. Egy jó koncepció önmagában választ ad minden, a témát érintő kérdésre, ezáltal képes hosszútávon egy irányban tartani a teljes kommunikációt.
Azt is mondhatnánk, hogy nem lesz olyan téma vagy gondolat, ami nem kerül helyére a márkakoncepció kidolgozásában. Minden olyan pont, asszociáció vagy téma egy egységes és logikus lánccá áll össze, ezért a munkavállaló bármivel találkozik megérti a kapcsolódását és könnyedén befogadja az információkat.
Hogyan született meg a márkánk?
Megalkotjuk annak történetét, hogy milyen, a világban létező kihívás hívta életre a márka ötletét.
Mit old meg a világban és mit szeretne elérni a csapat?
Minden termék a világban valamilyen kihívásra, problémára ad megoldást vagy szükségletet elégít ki. Így megmutatjuk a miénk, hogyan teszi jobbá a világot.
Elengedhetetlenek ahhoz, hogy sikeresen tudjuk végezni a dolgunkat.
Egy jó márka kiáll ügyek mellett és aktívan alakítja a fogyasztók világát. Ahhoz, hogy ezt meg tudjuk tenni meghatározzuk a márka értékeit.
Kik prezentálják legjobban a márka személyiségét? Nagykövetek!
A márkánk hősei azok, akik megszemélyesítik, életre hívják és akikben testet öltenek az értékeink.
Mit élnek át a nagykövetek?
A legjobb történetek inspirálnak és utat mutatnak különböző döntésekhez. Ezeket keltjük életre.
Milyen érzés nálunk lenni?
Kiválasztjuk milyen élmény nálunk dolgozni és meghatározzuk, hogy eközben milyen érzelmeket élhetnek át a munkavállalók.
Kiknek és miért releváns a munkahelyünk?
A kutatási eredmények alapján kidolgozásra kerül, hogy melyik célcsoport mire vágyik, hol és hogyan tudjuk őt megszólítani.
Milyen közösség vagyunk?
A márkát használókat összekötő alapgondolat, ami minket csapattá tesz.
Milyen élményeket lehet nálunk átélni?
Megmutatjuk milyen élmények kapcsolódnak a márkánkhoz.
Különböző kommunikációs kampányok
Az egyes ötleteket koncepciókba rendezzük és életre keltjük a márka ígéreteit egyedi kreatív formákban.
A fogyasztói márka központi eleme maga az ígéret. Hiszen a kommunikáció legfontosabb pillanata, amikor megszólítjuk a fogyasztókat és bemutatjuk a termékünket. Ebben a megszólításban minden esetben elhangzik, hogy miért gyere hozzánk. Ez maga az ígéret. Így lényegében bármit lát rólunk a fogyasztó, annak ezt az ígéretet kell erősíteni és hordoznia. Ennek az ígéretnek pedig kapcsolatban kell lennie azzal a szükséglettel vagy frusztrációval, amit a munkavállaló szeretne megnyerni vagy elkerülni. Tehát el kell találni az ígéretünkkel azt a pontot, amiért a munkavállaló hajlandó lenne változtatni a megszokott fogyasztási szokásain.
A fogyasztók alapvetően okos emberek. Pedig sokszor butának nézik őket a marketingesek. Mi abban hiszünk, hogy el kell nyerni a figyelmüket és olyan kreatív formában megmutatni a megoldásinkat, amire azt szoktuk mondani, hogy megtekintésre méltó.
Ebben segítenek nekünk a kreatív kommunikációs koncepciók. Lényegében azt, amit mondani akarunk, kidolgozzuk szórakoztatóra és olyannyira, hogy élmény legyen befogadni vagy használni.
Minden fogyasztó valamilyen útvonalon mozog, valamilyen közösség része, valahol dolgozik, ráadásul ma már bátran kimondhatjuk, hogy használ valamilyen online platformot napi szinten. Pontosan ezek azok az érintkezési pontok, ahol meg lehet őt szólítani. Mi abban segítünk, hogy a különböző célcsoportoknak megfelelően megtervezzük a lehető legjobb eléréseket.
Az elmúlt 10 év tapasztalata és partnereink piaci igényei tették szolgáltatási körünket igazán versenyképessé és ezáltal nyújt számodra versenyelőnyt.
Megtervezzük a céljaid felé vezető utat!
Létrehozzuk a legmenőbb megjelenést számodra!
Menedzseljük a közösségi média oldalakat, kampányokat és a hirdetéseket!
Legyen bármire szükséged, mi elintézzük!