Márka stratégia fejlesztés

Hogyan lesz egységes üzenetünk minden platformon? Hogyan kelnek életre az igazi kreatív kampányok? 

A válasz minden esetbe a márka stratégia fejlesztés. Hiszen mindenki tele van ötletekkel és kampány elképzelésekkel. Ahhoz viszont, hogy ez egy egységes úton haladjon és minden egyes gondolatunk és ötletünk egy koncepció részeként a mi eredményeinket támogassa szükség van a márka alap gondolatainak lefektetésére.  Kihez beszélünk, miért, mi lesz neki releváns, miért fogja ez őt érdekelni, milyen platformon és még számos jelentős kérdés amiben ha bármit megváltoztatunk változik a teljes koncepció és kivitelezés is. 

Mi pontosan ebben segítünk neked is. Az első gondolatoktól a teljes kivitelezésen át. 

 

Márka stratégia fejlesztés

Hogyan lesz egységes üzenetünk minden platformon? Hogyan kelnek életre az igazi kreatív kampányok? 

A válasz minden esetbe a márka stratégia fejlesztés. Hiszen mindenki tele van ötletekkel és kampány elképzelésekkel. Ahhoz viszont, hogy ez egy egységes úton haladjon és minden egyes gondolatunk és ötletünk egy koncepció részeként a mi eredményeinket támogassa szükség van a márka alap gondolatainak lefektetésére.  Kihez beszélünk, miért, mi lesz neki releváns, miért fogja ez őt érdekelni, milyen platformon és még számos jelentős kérdés amiben ha bármit megváltoztatunk változik a teljes koncepció és kivitelezés is. 

Mi pontosan ebben segítünk neked is. Az első gondolatoktól a teljes kivitelezésen át. 

 

Integrált kampány

Hogyan lehetünk ott mindenhol? Hogyan használjuk ki a legtöbb hirdetési lehetőséget?

Amennyiben van egy stabil márka koncepciónk úgy már könnyű az üzeneteket annak megfelelően formálni, hogy éppen melyik hirdetési csatornát választjuk. Az integrált kampányokra az jellemző, hogy minimum 5 hirdetési felületen keresztül célozza ugyan azt a csoportot a meghatározott üzenettel. 

Mi abban segítünk, hogy a márka koncepció üzeneteit hívjuk életre a felületek sajátosságainak megfelelően figyelembe véve, hogy kihez beszélünk és neki milyen tartalom fogyasztási szokásai vannak.  Teljes fejlesztéstől a kivitelezésig. 

A kampányok komplexitásától függően van lehetőség arra, hogy egyes perszónáknak különböző üzeneteket alkossunk és különböző felületeit válasszunk.  Ezt mindig az dönti el, hogy mennyire szükséges szétválasztani a célcsoportok számára szóló üzeneteket. 

Integrált kampány

Hogyan lehetünk ott mindenhol? Hogyan használjuk ki a legtöbb hirdetési lehetőséget?

Amennyiben van egy stabil márka koncepciónk úgy már könnyű az üzeneteket annak megfelelően formálni, hogy éppen melyik hirdetési csatornát választjuk. Az integrált kampányokra az jellemző, hogy minimum 5 hirdetési felületen keresztül célozza ugyan azt a csoportot a meghatározott üzenettel. 

Mi abban segítünk, hogy a márka koncepció üzeneteit hívjuk életre a felületek sajátosságainak megfelelően figyelembe véve, hogy kihez beszélünk és neki milyen tartalom fogyasztási szokásai vannak.  Teljes fejlesztéstől a kivitelezésig. 

A kampányok komplexitásától függően van lehetőség arra, hogy egyes perszónáknak különböző üzeneteket alkossunk és különböző felületeit válasszunk.  Ezt mindig az dönti el, hogy mennyire szükséges szétválasztani a célcsoportok számára szóló üzeneteket. 

Telefonszám

0670/904-908-9

Email

vereb.andras@sparrow.hu

Cím

2890 Tata

Telefonszám

0670/904-908-9

Email

vereb.andras@sparrow.hu

Cím

2890 Tata