Sparrow Hungary

Márkakoncepció fejlesztés

#ALehetőségTeVagy

Szeretnél te is létrehozni egy annyira kiforrott és szerethető márkát mint a világmárkák? 

Akkor haladjunk együtt a siker útján és ebben a képzésben lépésről lépésre megmutatom neked, hogyan kell felépíteni. A kurzust úgy alkottam meg, hogy ha együtt haladsz óráról órára velem akkor a kurzus végére elkészül a saját márkabibliád ráadásul közösen is fogunk fejlesztetni és kielemezzük a publikus elkészült munkákat! 

#értéketteremtünk
Milliókat érő tudás

A márkakoncepciók fejlesztésének piaci ára 1.5 milliótól indul és határ a csillagos ég. Pontosan ez az oka annak, hogy a legtöbb cégnek nincs ilyen. Én erre a tudásra tanítalak meg így nem csak az általad gondozott márka fog fejlődni de  te magad is értékesebbé válsz! Ne feledd ez egy nagyon ritka és komplex képesség! Én is a világmárkákon való munkákból tanultam meg, hogyan kell ezt megcsinálni, most az ügynökségemen keresztül pedig világvállalatoknak segítek ugyanebben! A piaci értékét első kézből tapasztalom.  

Világmárka születik!

A képzést egy márkaépítésre létrehozott digitális munkafüzet mentén végzed majd el, így lényegében már első naptól kezdve ott lesz a kezedben a megfejtés és óráról órára haladva pedig megtanítalak rá, hogyan tudod megtervezni a legapróbb részletességgel a te saját világmárkádat. 

Minden márka az emberek egy csoportjának szól. Az ő világukhoz van igazítva a megjelenés. Ettől érzik sajátjuknak. Ezen az órán megmutatom, hogyan tudod meghatározni a célcsoportodat azon belül kialakítani az egyes perszónákat és létrehozni azt az alapot amire a teljes márka épület. 

  • Logikai kapcsolat a fogyasztóid a termékeid és a márka ígérete között.
  • A márka fogyasztói
  • A célcsoport
  • A perszónák
  • A perszóna mátrix
  • A perszóna panelek
  • A márka ígérete
  • A márka ígéretek és perszóna mátrix

A sikeres márkák mindig egy meghatározó alap gondolatra épülnek.  Ehhez alakítottunk ki egy technikát amivel megtalálhatod azokat a gondolatok amikre a márkát építheted és ezekből következtethető le a márka legfontosabb alap gondolata. Ezt a technikát mutatom meg neked. 

  • Mi az az Insight?
  • Insight kutatás. Hogyan találunk insightot?
  • Hogyan építhető márkakoncepció egyetlen insight-ra?
  • Élet insight insight
  • Fogyasztói insight
  • Termék insight
  • Kategória insight
  • A márka alap gondolatának fejlesztési technikája

Ahhoz, hogy irányba tegyük egy teljes vállalat márkáját minden apró részletet a helyére kell tenni hiszen ennek párhuzamba kell állnia mindennel amit a vállalat csinál. Ezért erre a célra fejlesztettünk egy munkafüzetet amit kitöltve eljuthatunk oda, hogy minden gondolat a helyére kerül. 

  • A célcsoport
  • A versenykörnyezet
  • A küldetés
  • Az insight
  • Az esszencia
  • Az ígérete
  • A hitelesítő tényezők
  • A megkülönböztető tényezők
  • Az értékek és meggyőződések
  • Az előnyök

Mindig minden a fogyasztóból indul ki. Ezt már értjük. Viszont az igazi márkaépítés ott kezdődik amikor az üzenetünket elkezdjük érvényesíteni a fogyasztóink világába.  Ezért annak kidolgozása, hogy ezt milyen megjelenésekkel, ígéretekkel és üzenetekkel milyen csatornákon tesszük már a teljeskörű márkakoncepció fejlesztés modulban sajátítható el. 

  • A márka perszónája
  • A márka pozícionálása
  • A márka karaktere
  • A márka érzelmei
  • A márka pillanatai
  • A márka története
  • A márka sztorik
  • A márka véleményvezérei
  • A márka nagykövetei
  • A márka élményei
  • A márka érintkezési pontjai
  • A márka kommunikációs pillérei

Amikor megvan a márka koncepciónk elkezdhetjük életre kelteni a márkánkat és megtervezhetjük a különböző kreatív koncepciókat.

  • A márka kommunikációs pillérei
  • Hogyan fejlesztünk egy kommunikációs pillért?
  • Tervezzük meg milyen megjelenései lesznek az egyes pilléreknek. 

 

Mit sem ér a márka koncepció ha nincs életre keltve kreatív kampányokban. Ezért ebben a kurzusban megmutatom, hogyan képes egy márka koncepció tartalmat adni akár egész évre vagy, hogyan kelthetjük életre egy kreatív koncepcióban amely kidolgozásra kerül a digitális és offline hirdetési formákra is. 

Tapasztalatom szerint a legnagyobb segítség az, ha velem közösen fejlesztik partnereim a márkakoncepciót így én tudok neki segíteni az eldöntendő kérdésekben. Tovább tudom lendíteni az aktuális kreatív kihívásokon és alkotói válságokon 🙂 Ezért ezen az órán egy kiválasztott márkán fogjuk megnézni a teljes folyamatot amit élőben fogok fejleszteti veletek. 

Miből lehet tanulni a legtöbbet? Abból, hogy látunk elkészült munkákat. Amennyiben a képzésen résztvevők munkáit ki tudjuk elemezni úgy azt fogjuk tenni, ha pedig mindenki szupertitkosként kezeli a márkakoncepciót akkor megmutatom nektek levezevet néhány világmárka koncepcióját 🙂 Üdítő ital, csokoládé, légitársaság és sportmárka kategóriában és ezt összehasonlítjuk az ügynökségem által létrehozott kisebb vállalkozások márkakoncepciójával, hogy lásd micsoda erő van abban, ha ilyen részletességgel ki van dolgozva. 

#MakeSomethingCool

Élő online csoportos kurzus és bármikor visszanézhető videós oktatóanyagok!

Tarts velünk egy őrületesen izgalmas márkakoncepció fejlesztésre és tanulj az elő előadásokon személyesen tőlem valamint a csoportban közzétett publikus anyagok kielemzéséből. 

#MakeSomethingCool

Személyes mentorálás?

Szeretnéd, hogy személyesen online formában segítsek a márkakoncepció fejlesztésében? A kurzussal együtt haladva tudok neked segíteni a fejlesztésben és óráról órára elkészítjük együtt a te márkád koncepcióját. 

Hozzád illő fejlődés

Így szokták kérni ezért így adjuk. Tapasztalatunk az, hogy a legnagyobb fejlődést és eredményt mindig az oldja meg ha van a képzés közben valaki akivel közösen lehet együtt dolgozni azon, amit létre szeretnénk hozni.  Ezt a támogatást nyújtjuk neked személyesen online formában. Ha pedig ennél többre vágysz és szeretnéd, hogy prémium módon legyen kialakítva a stratégiai szükséged van a stúdió tudására. Ez is elérhető számodra. 

Online részvétel

175.000 Ft + Áfa
Részvételi díj
  • Hozzáférés a videós oktató kurzushoz
  • A kurzus felvételéről készült videók elérhetősége
  • Részvétel a 8 élő online személyes kurzuson
  • Munkáltatói márka koncepció fejlesztő munkafüzet
  • A kurzus felvételéről készült videók elérhetősége
20 hely

Személyes mentoring

275.000 Ft + Áfa
Részvételi díj
  • Az online részvételi csomag teljes tartalma
  • 8 óra személyes online mentoring a platform bevezetéséhez és a tartalom stratégia kialakításához.
10 hely

Együtt a siker útján!

A legkisebb egyszemélyes vállalkozástól a legnagyobb világmárkákig minden ügyfél kategóriával dolgoztunk már együtt, így ezt a tapasztalatot tesszük számodra is elérhetővé! Haladjunk együtt a siker útján!

Jelentkezés a kurzusra

A kurzusra való jelentkezés még nem fizetés köteles. Jelentkezés után felvesszük veled a kapcsolatot, egyeztetjük az adatokat, kiállítjuk a számlát és a fizetés beérkezésével garantált részvételed a kurzuson. 

Kérdésed lenne?

Fejlődésed személyes küldetésem. Bármilyen kérdésed is van a márkaépítés kurzussal kapcsolatban keress bátran! 

70 904-908-9

Email kurzus@sparrow.hu