Kutatás és megértés

Érdemes-e kutatni? Szükséges-e megérteni a munkavállalóink szükségleteit és frusztrációit? Kell-e ezt kiterjeszteni a vállalaton kívülre?

A kérdések minden alkalommal elhangzanak. A válasz szinte mindig igen! Lehet a meglévő információk alapján koncepciókat fejleszteni, eljutni egy alapvetően jó szintre a kommunikációban. Viszont ha irányítani szeretnénk azt ami történik akkor előbb meg kell értenünk, hogy mely érzelmek, szükségletek és gondolatok megváltoztatását kívánjuk megoldani kommunikációval. 

Kizárólag a munkahelyi márkás területére fejlesztett 360 fokos kutatási technikával vizsgáljuk partnereink munkahelyi márkázását érintő kérdésköreit A kutatás során feltérképezzük melyek a ki nem elégített szükségletek és hol vannak azok a frusztrációs pontok ahol elveszíthetjük a kollégák hűségét.

A stratégia a kutatás során feltárt pillérekre épül. 

 

Kutatás és megértés

Érdemes-e kutatni? Szükséges-e megérteni a munkavállalóink szükségleteit és frusztrációit? Kell-e ezt kiterjeszteni a vállalaton kívülre?

A kérdések minden alkalommal elhangzanak. A válasz szinte mindig igen! Lehet a meglévő információk alapján koncepciókat fejleszteni, eljutni egy alapvetően jó szintre a kommunikációban. Viszont ha irányítani szeretnénk azt ami történik akkor előbb meg kell értenünk, hogy mely érzelmek, szükségletek és gondolatok megváltoztatását kívánjuk megoldani kommunikációval. 

Kizárólag a munkahelyi márkás területére fejlesztett 360 fokos kutatási technikával vizsgáljuk partnereink munkahelyi márkázását érintő kérdésköreit A kutatás során feltérképezzük melyek a ki nem elégített szükségletek és hol vannak azok a frusztrációs pontok ahol elveszíthetjük a kollégák hűségét.

A stratégia a kutatás során feltárt pillérekre épül. 

 

Stratégia és EVP fejlesztés

A munkáltatói márka fejlesztése során meghatározásra kerülnek az értékrendek melyek építőkövei a munkahelyi márkázásnak. Ezek azok az értékrendek melyek legjobban párhuzamban vannak a munkáltatók szükségleteivel és támogatják az üzleti célokat. 

Ezeket az értékeket keltjük életre akár egyetlen hirdetéssel vagy egy komplex integrált munkahelyi márkázás kommunikációval. 

A stratégiai célkitűzéseket együtt határozzuk meg a vezetőséggel. Lehet ez a jelentkezők számának növelése, a munkavállalók elköteleződési arányának javítása az első három hónapban vagy a hosszútávú megtartás növelése.  A lényeg hogy olyan mérhető célokat határozunk meg, melyek közvetlenül támogatják az üzleti eredményeket és szükségesek ahhoz, hogy egy üzlet jól működjön.  Így válik a munkahelyi márkázás egy üzleti funkcióvá.


A stratégia alkotás része egy kreatív Workshop ahol az értékrendek megalkotásra kerülnek, de a perszónák kialakítása a versenytárs elemzés, és a rövid és hosszú távú kommunikációs és tartalom tervet is tartalmazza. 

Ez biztosítja mindenki számára az átláthatóságot, tervezhetőséget és jóváhagyhatóságot. Mindenki pontosan tudja min, mikor mit dolgozik a teljes csapat. 

Stratégia és EVP fejlesztés

Stratégia és EVP fejlesztés

A munkáltatói márka fejlesztése során meghatározásra kerülnek az értékrendek melyek építőkövei a munkahelyi márkázásnak. Ezek azok az értékrendek melyek legjobban párhuzamban vannak a munkáltatók szükségleteivel és támogatják az üzleti célokat. 

Ezeket az értékeket keltjük életre akár egyetlen hirdetéssel vagy egy komplex integrált munkahelyi márkázás kommunikációval. 

A stratégiai célkitűzéseket együtt határozzuk meg a vezetőséggel. Lehet ez a jelentkezők számának növelése, a munkavállalók elköteleződési arányának javítása az első három hónapban vagy a hosszútávú megtartás növelése.  A lényeg hogy olyan mérhető célokat határozunk meg, melyek közvetlenül támogatják az üzleti eredményeket és szükségesek ahhoz, hogy egy üzlet jól működjön.  Így válik a munkahelyi márkázás egy üzleti funkcióvá.


A stratégia alkotás része egy kreatív Workshop ahol az értékrendek megalkotásra kerülnek, de a perszónák kialakítása a versenytárs elemzés, és a rövid és hosszú távú kommunikációs és tartalom tervet is tartalmazza. 

Ez biztosítja mindenki számára az átláthatóságot, tervezhetőséget és jóváhagyhatóságot. Mindenki pontosan tudja min, mikor mit dolgozik a teljes csapat. 

Integrált kommunikáció

Hogyan kelnek életre az EVP-k? Hogy jutnak el a fontos üzenetek a célcsoporthoz?

Akár egyetlen felületen, legyen az Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, egy belső képernyő vagy egy óriási rendezvény. De az integrált kommunikáció ereje pont abban rejlik, hogy a meghatározott értékrendekre építve minden csatornán életre lehet kelteni a márkánkat. Akár egyszerre is. 

A kommunikáció minden esetben úgy kerül kialakításra, hogy azokat az eszközöket használjuk amelyet azok a személyek használnak akiket el szeretnénk érni, akikre hatást szeretnénk gyakorolni. A tartalom gyártás pedig ezeknek a platformoknak megfelelően történik. 

Lehet videós, képes, szöveges, 3D-s, mozgós gif, vagy bármilyen más tartalom. Amiben mi segítünk, hogy ezek a létre hozott tartalmak közvetlenül az üzleti célokat támogassák és tűhegy pontosan a célcsoport világához, fájdalmaihoz és igényeihez igazodjanak! Nekik legyen releváns és élvezetes. 

Integrált kommunikáció

Hogyan kelnek életre az EVP-k? Hogy jutnak el a fontos üzenetek a célcsoporthoz?

Akár egyetlen felületen, legyen az Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, egy belső képernyő vagy egy óriási rendezvény. De az integrált kommunikáció ereje pont abban rejlik, hogy a meghatározott értékrendekre építve minden csatornán életre lehet kelteni a márkánkat. Akár egyszerre is. 

A kommunikáció minden esetben úgy kerül kialakításra, hogy azokat az eszközöket használjuk amelyet azok a személyek használnak akiket el szeretnénk érni, akikre hatást szeretnénk gyakorolni. A tartalom gyártás pedig ezeknek a platformoknak megfelelően történik. 

Lehet videós, képes, szöveges, 3D-s, mozgós gif, vagy bármilyen más tartalom. Amiben mi segítünk, hogy ezek a létre hozott tartalmak közvetlenül az üzleti célokat támogassák és tűhegy pontosan a célcsoport világához, fájdalmaihoz és igényeihez igazodjanak! Nekik legyen releváns és élvezetes. 

Telefonszám

0670/904-908-9

Email

vereb.andras@sparrow.hu

Cím

2890 Tata

Telefonszám

0670/904-908-9

Email

vereb.andras@sparrow.hu

Cím

2890 Tata