Sparrow Hungary

#Tevagyalehetőség
Hello Élenjáró!

Márkaépítésen dolgozol és jól jönne egy kapcsolat, aki megmutatja neked, hogyan csinálják a legnagyobb márkák és hogyan tudod ezt a tudást az általad épített márkára használni? Megtaláltál! Én Veréb Andris vagyok, a te személyes trénered! Dolgoztam a Coca-Cola marketing csapatában, utána pedig a saját kreatív stratégiai ügynökségemet kezdtem el építeni. Az elmúlt tíz évben a sarki étteremtől a dubai Nike központig juttattak a lehetőségek, most pedig ezt a tapasztalatot teszem számodra elérhetővé ráadásul a saját márkám építésén keresztül. 

Minden márka más szektorban, más piaci helyzetben, más fogyasztói világgal és szükséglettel rendelkezik, viszont a szerethető márka építésének technikája mindenhol ugyanaz és ebben a kurzusban ezt a gondolkozásmódot és technikai tudást tanítom meg neked lépésről lépésre. 

Építsünk együtt szerethető márkát!

Ötlettől a kampányig

A márkaépítés hosszútávú ambíció, viszont mint minden, ez is egyetlen ötlettel kezdődik. Tehát a név kitalálásától kezdjük a munkát, majd a márka teljes felépítésén keresztül megtanítalak kivitelezni szerethető integrált marketing kampányokat. 

Napról napra haladhatsz!

Minél előbb kapcsolódsz be, annál előbb tudod elkezdeni te is lépésről lépésre végigcsinálni velem a teljes folyamatot, hiszen a célunk az, hogy neked is összeálljon a márkakoncepciód és elkezdj szerethető márka módjára kampányokat megvalósítani.  Napról napra haladunk a videókkal és minden nap új tudáshoz fogsz hozzájutni. 

A titokra fényderül!

Mivel titoktartás miatt nem adhatom ki a világmárkák anyagjait, ezért a saját márkámon keresztül tanítalak meg téged arra, hogyan néz ki ez teljes részletességgel egy márkán. Mintha belelátnál a világmárkák eddig soha nem látott titkaiba, éppen csak a legelejétől kapcsolódsz be. 

#életrekelamárkád
Marketing stratégia

A jó marketing stratégia mindig az üzleti célokból táplálkozik. A kiindulási alap mindig az, hogy mit akarunk eladni, kiknek és milyen mennyiségben. Majd ebből tudjuk megtervezni, hogy adott versenykörnyezetben milyen lépéseken keresztül, milyen marketing eszközök használatával tudjuk érvényesíteni az üzleti céljainkat. Természetesen ehhez idő és pénz ráfordítása is szükséges. A jó stratégia azt tervezi meg, hogy adott pénzügyi keretből hogyan jutunk el a kitűzött pénzügyi célunkhoz. 

Ahhoz, hogy üzleti eredményeket érjünk el, meg kell tudni határozni, hogy miből tudunk növekedni. Hol vannak azok a pontok, amik üzletileg számunkra jó lehetőségeket kínálnak és meg kell tudni határozni, hogy milyen növekedési ambíciónk van. Majd ehhez lehet hozzárendelni a HR és Marketing terveket. 

    • Növekedési lehetőségek
      • B2C – Termék 
      • B2C – Szolgáltatás
      • B2B – Marketing
    • Üzleti ambíció tervezés

Ahhoz, hogy győzni tudjuk tudnunk kell mit kell legyőzni és ezért mit kell nekünk tenni, ráadásul mindezt úgy, hogy közben vigyáznunk kell arra, hogy minket ne győzzenek le. Ez az üzleti életben sincs máshogy. Ebben a modulban arra tanítalak meg, hogyan mérd fel a piacot és találd meg versenytársaid gyengepontjait, valamint hogyan szerezz versenyelőnyt a marketing lehetőségeivel.

    • Versenytárs elemzés
    • Online megjelenés vizsgálata
    • SWOT-elemzés
    • PEST-elemzés
    • Szekunder kutatás
    • Primer kutatás
    • Piackutatás
    • Mélyinterjú
    • Fókuszcsoport
    • Kérdőíves lekérdezés

Ahhoz, hogy megértsük a piacot és a fogyasztók igényeit, valamint viselkedéseit, érintkeznünk kell velük. Ehhez különböző kutatási technikák állnak rendelkezésre, melyeket valódi kutatási felvételekkel és mért eredményekkel ismerhetsz meg és sajátíthatsz el. 

    • Szekunder kutatás
    • Online kutatás
    • Primer kutatás
    • Mélyinterjú
    • Fókuszcsoport
    • Megfigyelés
    • Kérdőíves lekérdezés

Az lehet, hogy a termékünk mindenkinek jó valamiért, viszont ha nem tudjuk megmutatni, hogy kinek és miért, akkor senki nem fogja végül megérteni. Nem tudunk mindenkire lőni ,ezért fontos, hogy meghatározzuk a célcsoportokat. Így végül dolgozhatunk azon, hogy számukra a legrelevánsabb ajánlatokkal tudjunk jelen lenni az ő életükben. 

    • A fogyasztói igények meghatározása
    • A célcsoportok kialakítása
    • A célcsoport igényeinek feltárása
    • A célcsoport igényeire való ígéret meghatározása
    • Mi a különbség a célcsoport és a perszónák között?
    • A perszónák kialakítása
    • A perszóna és ígéret mátrix
    • A perszónák érintkezési pontjai

A stratégia nem más, mint adott üzleti helyzetben, adott pénzügyi keretből, hogyan tudunk eljutni a kitűzött célhoz. Így konkrét példákon és terveken keresztül mutatom meg neked, hogyan tudod te is megtervezni a stratégiádat. 

    • A marketing célok meghatározása
    • Marketing eszközök meghatározása
    • Rövid, közép és hosszútávú tervezés
    • Pénzügyi tervezés
    • Éves és havi tervezés
    • Megjelenések tervezése
#márkaszületik
Márkakoncepció fejlesztés

Ami kiemeli a sorból a világmárkákat az a határokat átívelő egységes és a fogyasztóik számára szerethető márkakoncepció. Ennek fejlesztése egy technika mentén történik, amit ebben a modulban tanítok meg számodra. Így képessé válsz te is márkakoncepciókat fejleszteni. 

A fogyasztói magatartás annak a tudománya amit használva építik a világmárkák a márkakoncepciókat és ahhoz, hogy reklámot hozzunk létre ezek ismerete esszenciális. Ez egy egyetemi szintű képzés de most számodra ebben a modulban példákkal együtt elérhetővé válik. 

    • Emberi ösztönök, amire reklámmal hatni lehet! – 10:17 mp
    • Referenciacsoport 9:44
    • Mi az a reklám és hogyan működik! – 5:40
    • Mi az a fogyasztói insight. Mire lehet reklámot építeni? – 11:29 mp
    • Elfogadási görbe – Avagy hogyan terjednek a fogyasztói trendek – 20:35 mp

Mitől működik a reklám?

    • Vágyak és frusztrációk
    • Megoldás
    • Azonosulás
    • Relevancia
    • Ismétlés

Minden márka és a mögötte dolgozó csapat hivatott valamire. Ahhoz, hogy egy irányba tudjon működni a cég, ki kell jelölni az utat és a vágyott célt. Ennek meghatározására tanítalak meg.  

    • Vízió 
    • Küldetés
    • Értékek
    • Meggyőződések

Minden közösségnek van jele, így a márka logója, szellemisége és identitása is kifejezi mindazt, amit a márka képvisel. Ennek fejlesztésére tanítalak meg. 

    • Névválasztás
    • Logó
    • Színek
    • Arculat
  •  

A világmárkákat az különbözteti meg a kommunikáló cégektől, hogy egy alapgondolat köré szerveződik minden kampányuk. Természetesen ez az alapgondolat frissül, ahogy a trendek, a világ és a fogyasztók változnak. Hiszen pont ezekből születik meg. 

    • Mi az az insight?
    • Márka insight
    • Fogyasztói insight
    • Élet insight
    • Termék insight
    • Kategória insight
    • A márka esszenciája, vagyis az alap gondolata!

Ahhoz, hogy irányba tegyük egy teljes vállalat márkáját, minden apró részletet a helyére kell tenni, hiszen ennek párhuzamban kell állnia mindennel, amit a vállalat csinál. Ezért erre a célra fejlesztettünk egy munkafüzetet, amit kitöltve eljuthatunk oda, hogy minden gondolat a helyére kerül. 

    • A célcsoport
    • A versenykörnyezet
    • A küldetés
    • Az insight
    • Az esszencia
    • Az ígérete
    • A hitelesítő tényezők
    • A megkülönböztető tényezők
    • Az értékek és meggyőződések
    • Az előnyök

Mindig minden a fogyasztóból indul ki. Ezt már értjük. Viszont az igazi márkaépítés ott kezdődik, amikor az üzenetünket elkezdjük érvényesíteni a fogyasztóink világába. Ezért annak kidolgozása, hogy ezt milyen megjelenésekkel, ígéretekkel és üzenetekkel milyen csatornákon tesszük már a teljeskörű márkakoncepció fejlesztés modulban sajátítható el. 

    • A márka perszónája
    • A márka pozícionálása
    • A márka karaktere
    • A márka érzelmei
    • A márka pillanatai
    • A márka története
    • A márka sztorik
    • A márka véleményvezérei
    • A márka nagykövetei
    • A márka identitása
    • A márka közössége
    • A márka élményei
    • A márka érintkezési pontjai
    • A márka kommunikációs pillérei

Amikor megvan a márkakoncepciónk, elkezdhetjük életre kelteni a márkánkat és megtervezhetjük a különböző kreatív koncepciókat. Minden kommunikációs pillér valamilyen formában reagál a fogyasztókban meglévő kihívásokra vagy szükségletekre. Ezeket tudjuk megoldani vagy kielégíteni különböző kommunikációs pillérekkel. 

    • A márka kommunikációs pillérei
    • Hogyan fejlesztünk egy kommunikációs pillért?
    • Tervezzük meg milyen megjelenései lesznek az egyes pilléreknek. 
#azötletereje
Kreatív kampány koncepció fejlesztés

Minden kampány valamilyen változást kíván elérni a piacon és ezáltal a fogyasztók világában. A kreativitás erő az emberek viselkedésének megváltoztatásához. Ebben a kurzusban megmutatom, hogyan tudod te is célokhoz rendelni a kreatív energiákat és olyan kampányokat tervezni, amelyek hozzásegítenek az üzleti céljaidhoz. 

A leglogikusabb kampány fejlesztési struktúrát a Coca-Cola csapatától hoztam. Hozzáteszem a Nike és a világmárkákat kiszolgáló ügynökségek is ezek mentén dolgoznak. Előszőr végig gondoljuk, hol tartunk most, mit akarunk elérni és ettől mi választ el. Ezt követően jön az, hogy kit akarunk meggyőzni és hogyan!  Néhány példán keresztül megmutatom ennek a fejlesztési módját! 

    • A márka aktuális státusza
    • Mi a marketing cél?
    • Mi az az akadály, amit le kell bontanunk?
    • Kihez beszélünk, hogy ezt a bizonyos gátat lebontsuk?
    • Miért fogja ez őket érdekelni?
    • Mi a márka véleménye?
    • A márka kommunikációs platformjai, ahol megszólítja a közönséget
    • Mekkora keretből dolgozunk?
    • Milyen eredményt várunk el?

Egy YouTube által tartott nemzetközi tréningen vettem részt, ahol ezt a modellt tanították. Több ezer sikeres kampányt kielemeztek és felismertek egy mintát, ami azért működik, mert a fogyasztók alapvető viselkedésére épül.  Ezt mutatom meg számodra. Ezzel lesz pofon egyszerű a tartalommarketing és kampány fejlesztés. 

    • A kampányfejlesztési modell struktúrája
    • Figyelemfelkeltés
    • Elgondolkoztatás
    • Cselekvésre ösztönzés
    • Törődés
    • Teljeskörű és részletes kidolgozott kampánystruktúra bemutatása

Napi szintű tartalmat tervezni önmagában nehéz. Ahhoz, hogy ez élmény legyen és ne csak vaktába posztolgassunk, megtanítalak koncepciókat kialakítani és arra, hogyan tudod a legfontosabb kommunikációs kihívásidat definiálni és ezekre reagálva koncepciókat, majd havi terveket és végül napi posztokat tervezni. 

Napi szintű tartalmat tervezni önmagában nehéz. Ahhoz, hogy ez élmény legyen és ne csak vaktába posztolgassunk, megtanítalak koncepciókat kialakítani és arra, hogyan tudod a legfontosabb kommunikációs kihívásidat definiálni és ezekre reagálva koncepciókat, majd havi terveket és végül napi posztokat tervezni. 

Egyetlen termék koncepcióhoz kapcsolódóan is készíthetünk különálló kampányokat. Ebben a részben ezt mutatom meg számodra. 

Igényt generálni valamire adott esetben egy szolgáltatás divízió felépítéséhez. Lényegében egy bevezető kampányt fogunk közösen végigcsinálni és láthatod majd belőle, hogy az egyes reklámhordozókon, hogyan ível át a márka koncepciója. 

A legerősebb közösségeket mindig összetartja az, hogy magukra egységként gondolnak. Ezt identitásépítő kampányokkal lehet elérni. Lényegében megadjuk a közösségünk értékeit, elveit, meggyőződéseit természetesen valódi történeteken keresztül. 

Kijelölni, hogy miben hiszünk és milyen minőségben képviselteti a márka magát a világban a legszebb marketinges feladatok egyike. Egy csodálatos imázs kampány felépítésében vehetsz részt, ha velem tartasz erre a videós sorozatra is. 

Minden márka attól lesz igazán márka, hogy a nagykövetek segítségével láthatóságot kap különböző közösségekben. Mivel már van márkabibliánk, így az is ki van jelölve, hogy milyen karakterek lehetnek hiteles nagykövetek és ennek megtervezését, valamint menedzselését mutatom meg itt számodra. 

Szerintem a marketing ott kezdődik, ahol eldönthetjük, hogy ki a célcsoport és számára hozunk létre terméket, alakítunk ki koncepciókat. Ezért most megmutatom, hogyan tudjuk ezt megtenni. 

#szebbenmintvalaha
Fotós tartalomgyártás

Tökéletes fotókkal lehet igazán megmutatni milyen értékeket képvisel a márkád és milyenek a fogyasztói pillanatok. Ezért megmutatom neked, hogyan tudsz te is lélegzetelállító fényképeket készíteni és utómunkázni azokat az aktuális kampányigényeknek megfelelően.  

Ahhoz, hogy lélegzetelállító tartalmakat tudj létrehozni nincs szükséged csak a legfontosabb alapokra! Mutatom!

    • Mi van a táskámban
    • Vaku használata
    • Kamera alapbeállítások
    • Milyen fényképezőgépet vegyél
    • Integrált gyártás
    • Az inspiráció

A közösségi média felületekre és weboldalra szánt tartalmak legyártását mutatom meg lépésről lépésre!

    • Életpillanatok
    • Termék fotózás
    • Modell fotózás
    • Instagram tartalom

A képek feldolgozásához szükséges legfontosabb funkciók, amelyek könnyűvé és élvezetessé teszik a közösségi média kommunikációt!

    • Photoshop alap felülete
    • RAW képek színeinek beállítása
    • Portré retusálás
    • Tárgy eltűntetése
    • Méretre vágás
    • Feliratok készítése
    • Sablonok használata
#életrekelamárkád
Videós tartalomgyártás

A videónál egyetlen kommunikációs forma sem hasznosabb, ráadásul videós tartalomgyártó világtrendet élünk. Ahhoz, hogy élettel töltsd meg a közösségi média platformokat erre az alapképességre lesz szükséged. Ezt pedig profi módon megtanulhatod ebben a modulban. 

A filmkészítés egy technikai sport. Szerencsére mindenkinek a kezében ott van már egy telefon, amivel életre tudod kelteni a márkád ígéretét. Viszont ennél sokkal többet tanulhatsz a modulokból. A filmkészítés teljes folyamatára megtanítalak. 

    • Mi van a táskámban?
    • Melyik lencse mire jó?
    • Kamera stabilizátor?
    • Hogyan forgassunk telefonnal?
    • Megvilágítás
    • Beállítások
    • Történetfejlesztés
    • Az inspiráció

A világ leghasználtabb videóvágó szoftvere, ami mindent megad ahhoz, hogy kibontakoztasd és megvalósítsd a kreatív elképzeléseket. 

    • Adattárolás
    • Premier Pro felülete
    • Projekt file és adat kezelés
    • Sequence létrehozása
    • Videó válogatása
    • Nyers vágat készítés
    • Hang és videó sáv szétválasztása
    • Zene beillesztése
    • Narrációkészítés
    • Zenére vágás
    • Felvett narráció hangminőségének javítása
    • Time remapping
    • Logó elhelyezése a videó elején / végén
    • Videó file elkészítése
#elsőkéntaneten
Weboldal fejlesztés

Ma már egyetlen programkód ismerete nélkül létre tudod hozni a márkád központi oldalát, karrier oldalt vagy webshopot. Ebben a modulban mindent megmutatok, ami ahhoz kell, hogy te is képes legyél rá! 

Ahhoz, hogy elkezdjük a weboldal fejlesztést mindössze az alábbi dolgokat kell ismerned. 

    • Tárhely.euItt lesz a weboldalad tárhelye.
    • Domain cím vásárlás és összekötés a tárhellyel
    • WordPress telepítés
    • WordPress működése és felépítése
    • Elementor Pro előfizetés és telepítés
    • Elementor lehetőségek és működése

Wodpress és Elementor segítségével kialakítjuk a márkád bemutatkozó oldalát közösen lépésről lépésre. 

    • Oldal létrehozása
    • Üres sablon kiválasztása
    • Menü és Footer létrehozása minden oldalra automatikusan
    • Menü kialakítása
    • Footer kialakítása
    • Egy oldalas weboldal kialakítása
    • Horgony menü létrehozása és beállítása a menüvel való működtetéshez.
    • Több oldalas lap kialakítása
    • Kapcsolati űrlap kialakítása
    • Blog kialakítása
    • Cikkek / hírek hozzáadása
    • Főoldal kialakítása
    • Érkező oldal kialakítása

A toborzás elengedhetetlen központi eleme. Lehet külön karrier oldal vagy egy központi márkaoldalba épített karrier portál. Ugyan azzal a rendszerrel napok alatt teljes karrier portál. 

    • Cégbemutatkozó oldal létrehozása
    • Karrier oldal kialakítása
    • Pozíció oldalak kialakítása
    • Jelentkezési űrlap kialakítása
    • Mit tegyünk fel a karrier oldalra?

2023-ban az a legcsodálatosabb, hogy úgy tudsz eljutni a webshop modulig működő fizetési és szállítási rendszerrel, hogy lényegében nem kell tudnod mi az a programkód. A WordPress Elementor Pro és az ezzel kompatibilis WooCommerce egy végtelenül ideális páros ahhoz, ha webshopot akarsz. Mi is ezzel indultuk el!

    • WooCommerce telepítése
    • SimplePay fizetési mód bekötése
    • GLS házhozszállítás bekötése
    • Termék oldalak személyre szabása
#Célbajutazötlet
TikTok

Ma a TikTok a legizgalmasabb és egyben leggyorsabb növekedést hozó kreatív közösségi média platform, amit valaha használtunk. Ebben a modulban a platform regisztrációtól, a napi szintű tartalmak és egységes márkakommunikációig mindent megtanítok számodra.  

A TikTok ma a legizgalmasabb közösségi média platform, ami valaha létezett.  Szupergyors. Több interakciót vált ki belőlünk egy perc alatt, mint az összes többi platform egy óra alatt.  Ezért ahhoz, hogy megtanuld a platform specifikus videós tartalom gyártást elengedhetetlen, hogy megismerkedj az alapokkal. Ebben a kurzusban mindennel felvértezlek, ami ahhoz kell, hogy utána sikereket érj el. 

    • A kommunikáció fejlődése  – 14:17 mp
    • A leggyorsabb és legizgalmasabb platform, ami létezett valaha – 8:29 mp 
    • A TikTok aranyszabályok – 16:04 mp
A TikTok merőben más tartalmakat és gondolkozásmódot igényel. Ezért ebben a képzési modulban felkészítelek arra, hogy milyen videók pörögnek igazán és megmutatom azt is, hogyan hull le a lepel a legkreatívabb tartalomgyártók inspirációs forrásairól és rutinjairól, és hogyan válhatsz te is képessé a legmenőbb videók gyártására. 
 
    • Egyetlen “Insight-ra” épülő videók – 7:08 mp
    • A kreativitás titka, az inspiráció!  – 5:40 mp
    • Kreativitás, nincs új a nap alatt!  13:11 mp
    • A kreativitás pénz kérdése néha!  – 13:11 mp
    • Kreatív mintázatok a TikTok-on – 3:29
    • Történetmesélés TikTok módra – 14:22 mp
    • Cselekményes videók – 6:28 mp
    • Érzelmes videók  – 12:03 mp
    • Toborzó videók – 7:11 mp

Szeretnéd megtudni, hogyan  tudod a márkakoncepcióban kialakított kreatív kommunikációs kampányokat végre kézzelfogható tartalmakká tenni? Mutatom!

    • A célközönség meghatározása – 11:06 mp
    • Versenytársak elemzése –  8:58 mp
    • Fogyasztók szükségletei – 6:45 mp
    • Kommunikációs pillérek – 
    • Az inspiráció gyűjtés – 6:18 mp
    • Tartalom terv készítés – 8:18 mp
    • Az ötletek rendezése – 10:01 mp
    • Videó script fejlesztés – 4:36 mp

A jó minőség itt is alapkövetelmény. Bár nagyon sok rossz videót látsz fent, ez nem téveszthet meg. A minőségi, jól vágott és feliratozott, helyesen bevilágított és leginkább élvezhető videókat preferálja a platform. Bárki, aki nagy növekedést ér el rendkívül remek és a kurzusban bemutatott sablonokat használva építi fel a videóit. Ezeket a legfontosabb praktikákat mutatom meg számodra. 

    • Az oldal létrehozása – 3:16 mp
    • Alapbeállítások – 4:44 mp
    • Videószerkesztő funkciók – 10:26 mp
    • Videó felvétele és a helyszíni munka – 
    • Videók stabilizálása – 5:30 mp
    • Videók vágása, automatikus zenére – 4:06 mp
    • Videó vágása automatikus zenével – 4:06 mp
    • Videók szövegezésének elkészítése – 5:47 mp
    • Kommentek kezelése – 8:28 mp
    • Narráció alámondása a videóhoz – 6:01 mp

Sajnos a TikTok algoritmusa önállóan dönt arról, hogy melyik videót engedi terjedni és melyiket nem. Ezért lehet, hogy a te legjobb videód, ami számodra és a célközönséged számára is a leghasznosabb nem tud majd terjedni. Tapasztalatunk az, hogy a hirdetett videók ugyan olyan interakció és like arányt kapnak, mint az organikusan terjedő videók. Tehát amennyiben eljut a célközönséghez úgy működik és kifejti a hatását. Ezért elengedhetetlen, hogy ha meghatározott üzleti célokat szeretnénk elérni, ráadásul határidővel, akkor ki kell használni a hirdetési lehetőségeket.  A képzésben megmutatom, hogyan tudod létrehozni a fiókot és hogyan tudod a perszónák érdeklődési körének megfelelően beállítani a hirdetéseket. Megtanulhatod, hogy melyik hirdetés mire való és milyen kreatív anyagokkal működik jól. 

    • Hirdetési fiók létrehozása – 5:03 mp
    • Összekapcsolás a TikTok fiókkal – 2:00 mp
    • Számlázási adatok megadása – 1:26 mp
    • Fizetési módok kiválasztása – 3:33 mp
    • Első kampány létrehozása – 8:57 mp
    • Kampánytípusok és lehetőségek – 3:26 mp
    • Fizetési mód beállítás, egyenlegfeltöltés és számlázás – 3:33 mp
#megtérülőbefektetés
Milliókat érő tudás

Egy átlagos havi közösségi média szolgáltatás 250.000 Ft / hónap, egy egyszerű videó 250.000 Ft + Áfa, egy profi imázsfilm 1,5 Millió forinttól kezdődik, egy nagyobb kampányfilm 4,5 Millió forinttól kezdődik, egy átlagos országos kampány 32 Millió forinttól kezdődik. Így ezzel a tudással a kezedben már az első pillanattól kezdve milliókat spórolhatsz vagy kereshetsz meg.  A képzést úgy alakítottam ki, hogy lehetsz egyéni vállalkozó vagy dolgozhatsz a világ legnagyobb márkáján, akkor is szintet tudsz lépni, hiszen egy kreatív stratégiai stúdió tudását tömbösíti, teszi elérhetővé és elsajátíthatóvá számodra. 

Early Bird előfizetői árak!

Márkává válni nem megy egyik napról a másikra. Ahogy ezt a rengeteg tudást sem tudod néhány nap alatt elsajátítani. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy a kurzusra való jelentkezést már most megnyitom és nem várom meg a teljes készültséget, hiszen ha most bekapcsolódsz, akkor velem együtt tudsz építkezni és videóról videóról haladva tudsz fejlődni.

Örökös tagság

275.000 Ft + Áfa
Egyszeri díj.
  • A "Szerethető márka születik" összes elérhető képzési anyagja
  • A "Szerethető márka születik" jövőbeni oktatóanyagjaihoz való hozzáférés
250 hely

Örökös tagság havi részletfizetéssel

45.000 Ft + Áfa / hó
6 havi részlet.
  • A "Szerethető márka születik" jövőbeni oktatóanyagjaihoz való hozzáférés
  • A "Szerethető márka születik" összes elérhető képzési anyaga
250 hely

Mit jelent az örökös tagság?

Örökös tagsággal te a fizetés pillanatától kezdve folyamatosan hozzá fogsz férni minden jövőbeni képzési anyaghoz és mindig elérhető lesz számodra a legfrissebb márkaépítő tudás. 

Make Something Cool Everyday

Küldetésünk, hogy minden nap legyen valami cool dolog a márkád életében!