Elérkezett az idő, hogy újra gondoljuk a munkahelyi márkaépítés világát. A közösségi média egyre nagyobb térhódításával és a tartalom gyártás elérhetőségével megjelent annak a lehetősége, hogy te magad valósítsd meg a legmenőbb és célorientált kampányokat.
Ha érzed magadban a tettvágyat, hogy kihasználd a kezedben lévő lehetőségeket és érvényesítsd a márkádat akkor itt a lehetőség mert számodra tettük össze ezt a teljeskörű stratégiai munkáltatói márkaépítés kivitelezés képzési rendszert!
Bármilyen üzletet szeretnél építeni a megfelelő tehetségek bevonzása esszenciális a sikerhez. Legyen szó egyetlen emberről vagy egy gyár megtöltéséről megmutatom, hogyan tudod kihasználni a marketing és márkaépítés előnyeit és versenyelőnyt szerezni a bevonzás, elkötelezés és megtartást szakaszaiban!
A munkáltatói márkaépítés annak a tudománya, hogyan tudunk hatást gyakorolni arra, hogy a munkavállalókat sikerüljön bevonzani, elkötelezni és megtartani. Minden szükséges alaptudást átadok ebben a modulban így ezekre építkezve te is képes leszel kialakítani a stratégiát és életre kelteni a márkád koncepcióját.
Ahhoz, hogy tele legyünk ötlettel tudnunk kell, hogy miről érdemes videót készteni, mik azok a munkavállalói szükségletek! Tehát azok a pontok amiket a munkavállaló figyelembe vesz a munkahely választása során! Ebben a modulban bemutatom hogyan tudsz ezekre videót építeni TikTok stílusban!
A munkavállalók minden olyan pontot ahol érintkeznek a munkahelyünkkel valamilyen élményt élnek meg. Ez frusztráló vagy egészen élményszerű. A munkavállalói élményciklus fejlesztés ezen érintkezési pontok élményszintűvé tételére fókuszál azért, hogy a munkavállaló az első hirdetéstől az alumni klubban való részvételig jó élményként élje meg a kapcsolódást és erről bátran meséljen és jó hírünket továbbítsa.
Minden vállalat versenyzik a tehetségekért ezért a sikerhez elengedhetetlen, hogy felmérjük milyen piaci környezetben, milyen hatások között kell nyernünk. Így tudjuk meghatározzuk, hogy mik a reális célok melyek elérésével üzleti előnyhöz juthatunk. Az üzleti stratégához kapcsolódás esszenciálisan fontos hiszen csak akkor tudjuk támogatni az üzleti sikert ha tudjuk, pontosan hol és mire van szükség.
Az aktuális üzleti céloknak megfelelően kerül kialakításra a munkahelyi márkaépítés stratégia.
Ahhoz, hogy győzni tudjuk tudnunk kell mit kell legyőzni és mit kell hozzá nekünk tenni, ráadásul mindezt úgy, hogy közben vigyáznunk kell arra, hogy minket ne győzzenek le. Ez az üzleti életben sincs máshogy. Ebben a modulban arra tanítalak meg, hogyan mérd fel a piacot és találd meg versenytársaid gyengepontjait valamint, hogyan szerezz versenyelőnyt a marketing lehetőségeivel.
Bármilyen vállalatról beszélünk különböz perszónákra van szükség. Kék és fehér galléros az alap bontás de ezen kívül rengeteg különböző tényezőnek kell megfelelni és ezért kiemelkedően fontos, hogy pontosan legyen eldöntve, hogy milyen embereket akarunk toborozni, hiszen csak így tudjuk őket megszólítani.
Minden változás csak akkor megy végbe ha sikerült elkötelezni a vezetőket. Általában a vezetők bevonásával lehet elérni ezt ráadásul meg kell értenünk és felmérnünk az ő kihívásaikat és szükségleteiket. Szükség van arra, hogy megmutassuk, hogyan tud hatni az ő üzletükre és milyen eredményekkel számolhatnak.
A jó stratégia lépésről lépésre oldja meg az aktuális kihívásokat és javít a jelenlegi helyzeten. Mindig a rendelkezésre álló pénzügyi keretből tervez és reális célokat tűz ki. Ennek a művészetére tanítunk meg.
A különböző reklámhordozókat átívelő egységes márkakoncepció alapvető a sikerhez. Minden ponton a fontos üzenetek tudnak megjelenni így végül a célcsoportunkban egységes képként áll össze amit mutatunk számára és egymást erősítik a kampányaink.
Minden márka és a mögötte dolgozó csapat hivatott valamire. Ahhoz, hogy egy irányba tudjon működni a cég ki kell jelölni az utat és a vágyott célt. Ennek meghatározására tanítalak meg.
Minden közösségnek van jele így a márka logója, szellemisége és identitása is kifejezi mindazt amit a márka képvisel. Ennek fejlesztésére tanítalak meg.
Ahhoz, hogy irányba tegyük egy teljes vállalat márkáját minden apró részletet a helyére kell tenni hiszen ennek párhuzamba kell állnia mindennel amit a vállalat csinál. Ezért erre a célra fejlesztettünk egy munkafüzetet amit kitöltve eljuthatunk oda, hogy minden gondolat a helyére kerül.
Mindig minden a fogyasztóból indul ki. Ezt már értjük. Viszont az igazi márkaépítés ott kezdődik amikor az üzenetünket elkezdjük érvényesíteni a fogyasztóink világába. Ezért annak kidolgozása, hogy ezt milyen megjelenésekkel, ígéretekkel és üzenetekkel milyen csatornákon tesszük már a teljeskörű márkakoncepció fejlesztés modulban sajátítható el.
Amikor megvan a márka koncepciónk elkezdhetjük életre kelteni a márkánkat és megtervezhetjük a különböző kreatív koncepciókat. Minden kommunikációs pillér valamilyen formában reagál a fogyasztókban meglévő kihívásokra vagy szükségletekre. Ezeket tudjuk megoldani vagy kielégíteni különböző kommunikációs pillérekkel.
Minden kampány valamilyen változást kíván elérni a piacon és ezáltal a fogyasztók világában. A kreativitás erő az emberek viselkedésének megváltoztatásához. Ebben a kurzusban megmutatom, hogyan tudod te is célokhoz rendelni a kreatív energiákat és olyan kampányokat tervezni amik hozzásegítenek az üzleti céljaidhoz.
A leglogikusabb kampány fejlesztési struktúrát a Coca-Cola csapatától hoztam. Hozzáteszem a Nike és a világmárkákat kiszolgáló ügynökségek is ezek mentén dolgoznak. Előszőr végig gondoljuk, hol tartunk most, mit akarunk elérni és ettől mi választ el. Ezt követően jön az, hogy kit akarunk meggyőzni és, hogyan! Néhány példán keresztül megmutatom ennek a fejlesztési módját!
Kialakítani egy csapat identitását azért fontos mert megteremteni a csapat és ezáltal a hovatartozás érzést. Ezek mellett egy jó identitás kampány megtanít arra, hogyan gondoljunk magunkra és a nap végén büszkévé tesz.
Kialakítani, hogy lássanak minket, mit gondoljanak rólunk és megcáfolni a tévhiteket önmagában szép feladat. A jó imázs azáltal segít elérni az üzleti céljainkat, hogy megmutatja milyenek vagyunk és vonzóvá teszi a munkahelyünket.
Szeretnéd első kampányodat összerakni? Gyere csináljuk együtt. Első lépéstől egészen a hirdetési eredmények méréséig. A kampányfejlesztésnél mindig azt kell kiindulási alapnak tekinteni, hogy melyik ember csoportból akarunk toborozni. De ezt apró részletességgel megmutatom neked.
Az integrált kampány a reklám csúcsa. Ahhoz, hogy a egy üzenetre de mégis a különböző perszónáknak megfelelően tudjunk kampányt fejlesztetni végig kell tudni gondolni, hogy hol kinek mit akarunk ígérni, őt milyen felületen tudjuk elérni és ehhez milyen kreatív anyagokat kell tervezni.
Napi szintű tartalmat tervezni önmagában nehéz. Ahhoz, hogy ez élmény legyen és ne csak vaktába posztolgassunk megtanítalak koncepciókat kialakítani és arra, hogyan tudod a legfontosabb kommunikációs kihívásidat definiálni és ezekre reagálva koncepciókat majd havi terveket és végül napi posztokat tervezni.
Egy jó történet képes megváltoztatni az emberek nézőpontjait, gondolkozásmódját és ezáltal a viselkedését vagy éppen a munkahely választási kérdését. Egy jó történet tűhegy pontosan reagál arra, hogy min dilemmáznak a leendő munkavállalók.
Az igazán jó történeteket mindig a kihívások teszik izgalmassá. Nem szabad féli ezeket megosztani. Ettől lesz emberi és magával ragadó.
A történetek azáltal érnek el változást egy emberben, hogy rávilágítanak az igazságra, vagy olyan részletekre amelyet a néző nem tudott és az új információ miatt máshogy látja a világot. Ez a munkahelyek kapcsán sincs máshogy.
Tudd meg, hogy mitől félnek vagy miről álmodnak a leendő vagy meglévő munkavállalóid és mesélj ezekhez illeszkedő történeteket.
Egy jó történet mindig izgalmas kihívásokkal teli utat mutatnak be és a végén mindig ott a tanulság. Ezért egy jó körülhatárolható sablonra építenek melynek mentén te is bármikor tudsz már történeteket mesélni. Csináljunk együtt pár kiváló példát.
Tökéletes fotókkal lehet igazán megmutatni milyen értékeket képvisel a márkád és milyenek a fogyasztói pillanatok. Ezért megmutatom neked, hogyan tudsz te is lélegzetelállító fényképeket készíteni és utómunkázni azokat az aktuális kampányigényeknek megfelelően.
Ahhoz, hogy lélegzetelállító tartalmakat tudj létrehozni nincs szükséged csak a legfontosabb alapokra! Mutatom!
A közösségi média felületek és weboldalra szánt tartalmak legyártását mutatom meg lépésről lépésre!
A képek feldolgozásához szükséges legfontosabb funkciók amelyek könnyűvé és élvezetessé teszik a közösségi média kommunikációt!
A videónál egyetlen kommunikációs forma sem hasznosabb ráadásul videós tartalomgyártó világtrendet élünk. Ahhoz, hogy élettel töltsd meg a közösségi média platformokat erre az alapképességre lesz szükséged. Ezt pedig profi módon megtanulhatod ebben a modulban.
A filmkészítés egy technikai sport. Szerencsére mindenkinek a kezében ott van már egy telefon amivel életre tudod kelteni a márkád ígéretét viszont ennél sokkal többet tanulhatsz a modulokból. A filmkészítés teljes folyamatára megtanítalak.
A világ leghasználtabb videó vágó szoftvere ami mindent megad ahhoz, hogy kibontakoztasd és megvalósítsd a kreatív elképzeléseket.
A világ leghasználtabb videó vágó szoftvere ami mindent megad ahhoz, hogy kibontakoztasd és megvalósítsd a kreatív elképzeléseket.
Ma már egyetlen programkód ismerete nélkül létre tudod hozni a márkád központi oldalát, karrier oldalt vagy web shopot. Ebben a modulban mindent megmutatok ami ahhoz kell, hogy te is képes legyél rá!
Ahhoz, hogy elkezdjük a weboldal fejlesztést mindössze az alábbi dolgokat kell ismerned.
A toborzás elengedhetetlen központi eleme. Lehet külön karrier oldal vagy egy központi márkaoldalba épített karrier portál. Ugyan azzal a rendszerrel napok alatt teljes karrier portál.
Szinte minden weboldal ma ugyan azokra az elemekre épít. Ezért ezek használatának ismeretével te is bármikor könnyedén képes lesz felépíteni az oldalakat.
Ma a TikTok a legizgalmasabb és egyben leggyorsabb növekedést hozó kreatív közösségi média platform amit valaha használtunk. Ebben a modulban a platform regisztrációtól a milliós nézettségig mindent megtanítok számodra.
A TikTok ma a legizgalmasabb közösségi média platform ami valaha létezett. Szupergyors. Több interakciót vált ki belőlünk egy perc alatt mint az összes többi platform egy óra alatt. Ezért ahhoz, hogy megtanuld a platform specifikus videós tartalom gyártást elengedhetetlen, hogy megismerkedj az alapokkal. Ebben a kurzusban mindennel felvértezlek ami ahhoz kell, hogy utána sikereket érj el.
A jó minőség itt is alapkövetelmény. Bár nagyon sok rossz videót látsz fent ez nem téveszthet meg. A minőségi, jól vágott és feliratozott, helyesen bevilágított és leginkább élvezhető videókat preferálja a platform. Bárki aki nagy növekedést ér el rendkívül remek és a kurzusban bemutatott sablonokat használva építi fel a videóit. Ezeket a legfontosabb praktikákat mutatom meg számodra.
Szeretnéd megtudni, hogyan tudod a márkakoncepcióban kialakított kreatív kommunikációs kampányokat végre kézzelfogható tartalmakká tenni? Mutatom!
Sajnos a TikTok algoritmusa önállóan dönt arról, hogy melyik videót engedi terjedni és melyiket nem. Ezért lehet, hogy a te legjobb videód ami számodra és a célközönséged számára is a leghasznosabb nem tud majd terjedni. Tapasztalatunk az, hogy a hirdetett videók ugyan olyan interakció és like arányt kapnak mint az organikusan terjedő videók. Tehát amennyiben eljut a célközönséghez úgy működik és kifejti a hatását. Ezért elengedhetetlen, hogy ha meghatározott üzleti célokat szeretnénk elérni ráadásul határidővel akkor ki kell használni a hirdetési lehetőségeket. A képzésben megmutatom, hogyan tudod létrehozni a fiókot és hogyan tudod a perszónák érdeklődési körének megfelelően beállítani a hirdetéseket. Megtanulhatod, hogy melyik hirdetés mire való és milyen kreatív anyagokkal működik jól.
Egy átlagos havi közösségi média szolgáltatás 250.000 Ft / hónap, egy egyszerű videó 250.000 Ft + Áfa, egy profi imázs film 1,5 Millió forinttól kezdődik, egy nagyobb kampányfilm 4,5M forinttól kezdődik, egy átlagos országos kampány 32M forinttól kezdődik. Így ezzel a tudással a kezedben már az első pillanattól kezdve milliókat spórolhatsz vagy kereshetsz meg. A képzést úgy alakítottam ki, hogy lehetsz egyéni vállalkozó vagy dolgozhatsz a világ legnagyobb márkáján akkor is szintet tudsz lépni hiszen egy kreatív stratégiai sútidó tudását tömbösíti és teszi elérhetővé és elsajátíthatóvá számodra.
Sokszor pont lopott időkben van időnk fejleszteni magunkat. Egy gyors videó a reggeli kávé mellett, inspiráló gondolatok az edzőteremben kardió mellett vagy egy hosszabb oktató anyag miközben megyünk autóval tárgyalásra. Legalábbis mi így szoktuk beépíteni ezeket az oktató anyagokat. Pontosan ezért ehhez igazítva gyártottuk az egész Kreátor Akadémia tudásrendszerét.
Legyen bárhol egy pici időd, sorban tudsz haladni a videókkal és azonnal ki is tudod próbálni őket a gyakorlatban!
A kurzushoz kapcsolódva lehetőséged van belépni az élenjárók közösségébe ahol minden héten inspirációt és új tudást szerezhetsz a márkaépítéssel kapcsolatban.
Mivel a tréning rendszert folyamatosan fejlesztem így most kedvezményes áron tudsz bekapcsolódni és megszerezni az örökös tagságot. A tréning anyagok folyamatos bővülésével emelkedni fog a tréningrendszer díja is.
Örökös tagsággal te a fizetés pillanatától kezdve folyamatosan hozzá fogsz férni minden jövőbeni képzési anyaghoz és mindig elérhető lesz számodra a legfrissebb márkaépítő tudás.