Sparrow Hungary

#Tevagyalehetőség
Hello élenjáró!

Elérkezett az idő, hogy újra gondoljuk a munkahelyi márkaépítés világát. A közösségi média egyre nagyobb térhódításával és a tartalom gyártás elérhetőségével megjelent annak a lehetősége, hogy te magad valósítsd meg a legmenőbb és célorientált kampányokat. 

Ha érzed magadban a tettvágyat, hogy kihasználd a kezedben lévő lehetőségeket és érvényesítsd a márkádat akkor itt a lehetőség mert számodra tettük össze ezt a teljeskörű stratégiai munkáltatói márkaépítés kivitelezés képzési rendszert! 

#ismerdmeg
Szükséges alaptudás

Bármilyen üzletet szeretnél építeni a megfelelő tehetségek bevonzása esszenciális a sikerhez.  Legyen szó egyetlen emberről vagy egy gyár megtöltéséről megmutatom, hogyan tudod kihasználni a marketing és márkaépítés előnyeit és versenyelőnyt szerezni a bevonzás, elkötelezés és megtartást szakaszaiban! 

A munkáltatói márkaépítés annak a tudománya, hogyan tudunk hatást gyakorolni arra, hogy a munkavállalókat sikerüljön bevonzani, elkötelezni és megtartani. Minden szükséges alaptudást átadok ebben a modulban így ezekre építkezve te is képes leszel kialakítani a stratégiát és életre kelteni a márkád koncepcióját. 

    • Mi az a munkahelyi márkázás és, hogyan hat az üzletedre? – 8:43 mp
    • A munkavállalói élményciklus pontjai és fontossága! – 18:34 mp
    • Munkavállalói szükségletek – Mi alapján dönt egy munkavállaló? – 16:24 mp
    • Mi az az EVP – A munkavállalói érték ígéret? – 10:35 mp
    • Integrált kreatív kampány struktúra – 8:49 mp

Ahhoz, hogy tele legyünk ötlettel tudnunk kell, hogy miről érdemes videót készteni, mik azok a munkavállalói szükségletek! Tehát azok a pontok amiket a munkavállaló figyelembe vesz a munkahely választása során! Ebben a modulban bemutatom hogyan tudsz ezekre videót építeni TikTok stílusban! 

    • Toborzás, jelöltélmény, on-boarding
      • Toborzás és jelölt élmény
      • Munkavállalói ajánlás
      • Álláshirdetések és karrier oldalak
      • Első három hónap élménye
      • Beilleszkedést segítő programok
    • Pozíció identitás napi feladatok, folyamatok
      • Alkalmazott munkaeszközök, technológia
      • Feladatok változatossága
      • Kihívást jelentő feladatok
      • Milyen folyamatok mentén mennyire jó a munka
      • Mennyire jó a pozícióban betöltött szerepre gondolni?
    • Kompenzációk
      • Fizetés, jutalmazási rendszer
      • Egyéb kompenzációk
      • Teljesítmény bónusz
      • Igénybe vehető lehetőségek
    • Rugalmasság, munka magánélet egyensúly!
      • Munka magánélet egyensúly
      • Távmunka, otthoni munkavégzés
      • Rugalmas munkavégzés
      • Életszakaszhoz igazított műszakok és lehetőségek
    • Munkakörnyezet és infrastruktúra
      • Munkaeszközök és infrastruktúra
      • Munkakörnyezet
      • Munkavégzés helye, lokációja
      • Munka veszélyessége
    • Employer brand reputáció, céges identitás
      • A cég hírneve
      • A márka identitása
      • Termékek, szolgáltatások minősége.
      • Stabilitás és biztonság
      • Nagyvállalati, nemzetközi háttér
    • Csapat, kollégák és , munkahelyi légkör
      • Munkahelyi hangulat, légkör.
      • Közösségi élet és céges rendezvénye
      • Csapat és közvetlen munkatársak, vezetők
    • Karrier és, fejlődési lehetőségek
      • Egyéni fejlődés és mentorálás
      • Szakmai fejlődés és tréningek
      • Tervezhető karrier út és előrelépés
    • Vezetők, vállalati célok és víziók
      • Felső vezetés
      • Közvetlen felettes
      • Vállalati célok és víziók
    • Kultúra, értékek és belső kommunikáció
      • Elismerés és visszajelzés
      • Belső kommunikáció
      • Vállalati kultúra és értékek

A munkavállalók minden olyan pontot ahol érintkeznek a munkahelyünkkel valamilyen élményt élnek meg. Ez frusztráló vagy egészen élményszerű. A munkavállalói élményciklus fejlesztés ezen érintkezési pontok élményszintűvé tételére fókuszál azért, hogy a munkavállaló az első hirdetéstől az alumni klubban való részvételig jó élményként élje meg a kapcsolódást és erről bátran meséljen és jó hírünket továbbítsa. 

    • Jelentősége és hatása a munkahelyekre
    • Élménypontok a bevonzás szakaszában
    • Élménypontok az elkötelezés szakaszában
    • Élménypontok a megtartás szakaszában
    • Élménypont fejlesztés
    • Hogyan döntsd el, hogy nálad mit kell fejlesztetni?
    • Munkavállalói élményciklus kutatás
#Miacélunk
Stratégia kialakítása

Minden vállalat versenyzik a tehetségekért ezért a sikerhez elengedhetetlen, hogy felmérjük milyen piaci környezetben, milyen hatások között kell nyernünk.  Így tudjuk meghatározzuk, hogy mik a reális célok melyek elérésével üzleti előnyhöz juthatunk.  Az üzleti stratégához kapcsolódás esszenciálisan fontos hiszen csak akkor tudjuk támogatni az üzleti sikert ha tudjuk, pontosan hol és mire van szükség. 

Az aktuális üzleti céloknak megfelelően kerül kialakításra a munkahelyi márkaépítés stratégia. 

    • Milyen embereke van szükség
    • Honnan tudjuk ezt toborozni

Ahhoz, hogy győzni tudjuk tudnunk kell mit kell legyőzni és mit kell hozzá nekünk tenni, ráadásul mindezt úgy, hogy közben vigyáznunk kell arra, hogy minket ne győzzenek le. Ez az üzleti életben sincs máshogy.  Ebben a modulban arra tanítalak meg, hogyan mérd fel a piacot és találd meg versenytársaid gyengepontjait valamint, hogyan szerezz versenyelőnyt a marketing lehetőségeivel.


    • Versenytárs elemzés
    • Versenytárs SWOT
    • Munkavállalói vándorlás térkép
    • Online megjelenés vizsgálat
    • SWOT elemzés
    • PEST elemzés
    • Szekunder kutatás
    • Primer kutatás
    • Piackutatás
    • Mélyinterjú
    • Fókuszcsoport
    • Kérdőíves lekérdezés

Bármilyen vállalatról beszélünk különböz perszónákra van szükség. Kék és fehér galléros az alap bontás de ezen kívül rengeteg különböző tényezőnek kell megfelelni és ezért kiemelkedően fontos, hogy pontosan legyen eldöntve, hogy milyen embereket akarunk toborozni, hiszen csak így tudjuk őket megszólítani. 

    • A fogyasztói igények meghatározása
    • A célcsoportok kialakítása
    •  A célcsoport igényeinek feltárása
    • A célcsoport igényeire való ígéret meghatározása
    • Mi a különbség a célcsoport és a perszónák között?
    • A perszónák kialakítása
    • A perszóna és ígéret mátrix
    • A perszónák érintkezési pontjai

Minden változás csak akkor megy végbe ha sikerült elkötelezni a vezetőket. Általában a vezetők bevonásával lehet elérni ezt ráadásul meg kell értenünk és felmérnünk az ő kihívásaikat és szükségleteiket. Szükség van arra, hogy megmutassuk, hogyan tud hatni az ő üzletükre és milyen eredményekkel számolhatnak. 

    • Integrált munkahelyi márka gondolkozás
    • Érintett vezetők bevonása
    • Hogyan magyarázd el a munkahelyi márkaépítést
    • Hogyan tárd fel az ő igényeiket
    • Hogyan készíts prezit a meggyőzéshez

A jó stratégia lépésről lépésre oldja meg az aktuális kihívásokat és javít a jelenlegi helyzeten. Mindig a rendelkezésre álló pénzügyi keretből tervez és reális célokat tűz ki. Ennek a művészetére tanítunk meg. 

    • Célkitűzés
    • SMART célok
    • Mérhető célok
    • KPI-ok hozzárendelése
    • KPI lista
    • Költségvetés tervezés
#világmárkaszületik
Munkáltatói márka koncepció kialakítása

A különböző reklámhordozókat átívelő egységes márkakoncepció alapvető a sikerhez. Minden ponton a fontos üzenetek tudnak megjelenni így végül a célcsoportunkban egységes képként áll össze amit mutatunk számára és egymást erősítik a kampányaink.

Minden márka és a mögötte dolgozó csapat hivatott valamire. Ahhoz, hogy egy irányba tudjon működni a cég ki kell jelölni az utat és a vágyott célt. Ennek meghatározására tanítalak meg.  

    • Vízió 
    • Küldetés
    • Értékek
    • Meggyőződések

Minden közösségnek van jele így a márka logója, szellemisége és identitása is kifejezi mindazt amit a márka képvisel. Ennek fejlesztésére tanítalak meg. 

    • Név választás
    • Logó
    • Színek
    • Arculat
  •  

Ahhoz, hogy irányba tegyük egy teljes vállalat márkáját minden apró részletet a helyére kell tenni hiszen ennek párhuzamba kell állnia mindennel amit a vállalat csinál. Ezért erre a célra fejlesztettünk egy munkafüzetet amit kitöltve eljuthatunk oda, hogy minden gondolat a helyére kerül. 

    • A célcsoport
    • A versenykörnyezet
    • A küldetés
    • Az insight
    • Az esszencia
    • Az ígérete
    • A hitelesítő tényezők
    • A megkülönböztető tényezők
    • Az értékek és meggyőződések
    • Az előnyök

Mindig minden a fogyasztóból indul ki. Ezt már értjük. Viszont az igazi márkaépítés ott kezdődik amikor az üzenetünket elkezdjük érvényesíteni a fogyasztóink világába.  Ezért annak kidolgozása, hogy ezt milyen megjelenésekkel, ígéretekkel és üzenetekkel milyen csatornákon tesszük már a teljeskörű márkakoncepció fejlesztés modulban sajátítható el. 

    • A márka perszónája
    • A márka pozícionálása
    • A márka karaktere
    • A márka érzelmei
    • A márka pillanatai
    • A márka története
    • A márka sztorik
    • A márka véleményvezérei
    • A márka nagykövetei
    • A márka identitása
    • A márka közössége
    • A márka élményei
    • A márka érintkezési pontjai
    • A márka kommunikációs pillérei

Amikor megvan a márka koncepciónk elkezdhetjük életre kelteni a márkánkat és megtervezhetjük a különböző kreatív koncepciókat. Minden kommunikációs pillér valamilyen formában reagál a fogyasztókban meglévő kihívásokra vagy szükségletekre.  Ezeket tudjuk megoldani vagy kielégíteni különböző kommunikációs pillérekkel. 

    • A márka kommunikációs pillérei
    • Hogyan fejlesztünk egy kommunikációs pillért?
    • Tervezzük meg milyen megjelenései lesznek az egyes pilléreknek. 
#azötletereje
Kreatív kampány fejlesztés

Minden kampány valamilyen változást kíván elérni a piacon és ezáltal a fogyasztók világában. A kreativitás erő az emberek viselkedésének megváltoztatásához. Ebben a kurzusban megmutatom, hogyan tudod te is célokhoz rendelni a kreatív energiákat és olyan kampányokat tervezni amik hozzásegítenek az üzleti céljaidhoz. 

A leglogikusabb kampány fejlesztési struktúrát a Coca-Cola csapatától hoztam. Hozzáteszem a Nike és a világmárkákat kiszolgáló ügynökségek is ezek mentén dolgoznak. Előszőr végig gondoljuk, hol tartunk most, mit akarunk elérni és ettől mi választ el. Ezt követően jön az, hogy kit akarunk meggyőzni és, hogyan!  Néhány példán keresztül megmutatom ennek a fejlesztési módját! 

    • A márka aktuális státusza
    • Mi a marketing cél?
    • Mi az az akadály amit le kell bontanunk?
    • Kihez beszélünk, hogy ezt a bizonyos gátat lebontsuk?
    • Miért fogja ez őket érdekelni?
    • Mi a márka véleménye?
    • A márka kommunikációs platformjai ahol megszólítja a közönséget
    • Mekkora keretből dolgozunk
    • Milyen eredményt várunk el?

Kialakítani egy csapat identitását azért fontos mert megteremteni a csapat és ezáltal a hovatartozás érzést. Ezek mellett egy jó identitás kampány megtanít arra, hogyan gondoljunk magunkra és a nap végén büszkévé tesz. 

    • Kihívások
    • Célmeghatározás
    • Az identitás meghatározása 
    • Az identitás életre-keltése 

Kialakítani, hogy lássanak minket, mit gondoljanak rólunk és megcáfolni a tévhiteket önmagában szép feladat. A jó imázs azáltal segít elérni az üzleti céljainkat, hogy megmutatja milyenek vagyunk és vonzóvá teszi a munkahelyünket. 

    • A kihívások
    • A célok
    • Az erősítendő vagy cáfolandó gondolatok
    • A kampányépítés folyamata

Szeretnéd első kampányodat összerakni? Gyere csináljuk együtt. Első lépéstől egészen a hirdetési eredmények méréséig.  A kampányfejlesztésnél mindig azt kell kiindulási alapnak tekinteni, hogy melyik ember csoportból akarunk toborozni. De ezt apró részletességgel megmutatom neked. 

    • A brief
    • A kihívás
    • Az ötlet
    • A megvalósítás
    • A marketing eszközök

Az integrált kampány a reklám csúcsa. Ahhoz, hogy a egy üzenetre de mégis a különböző perszónáknak megfelelően tudjunk kampányt fejlesztetni végig kell tudni gondolni, hogy hol kinek mit akarunk ígérni, őt milyen felületen tudjuk elérni és ehhez milyen kreatív anyagokat kell tervezni. 

    • A stratégiai célok
    • A márka értékei
    • Az EVP-k
    • Az ígéret
    • A marketing mix
    • A kreatív anyagok
    • A reklámhordozók

Napi szintű tartalmat tervezni önmagában nehéz. Ahhoz, hogy ez élmény legyen és ne csak vaktába posztolgassunk megtanítalak koncepciókat kialakítani és arra, hogyan tudod a legfontosabb kommunikációs kihívásidat definiálni és ezekre reagálva koncepciókat majd havi terveket és végül napi posztokat tervezni. 

    • Kihívások
    • Ötletek és válaszok
    • Az új lehetőségek
    • A koncepcionális gondolkozás kialakítása
    • Az affinitás diagram használata projekt közben
    • Mi érdekelheti a perszónát?
    • Éves, Havi, Heti, napi tartalom terv készítése.
    • Jeles napok
    • Márka érintett napok
#atörténetekereje
Történet mesélés mesterfokon

Egy jó történet képes megváltoztatni az emberek nézőpontjait, gondolkozásmódját és ezáltal a viselkedését vagy éppen a munkahely választási kérdését. Egy jó történet tűhegy pontosan reagál arra, hogy min dilemmáznak a leendő munkavállalók. 

Az igazán jó történeteket mindig a kihívások teszik izgalmassá. Nem szabad féli ezeket megosztani. Ettől lesz emberi és magával ragadó. 

    • A történet mesélés sablonja
    • Történet mesélés 2023-ban!
    • Múlt, jelen, jövő!
    • Hogyan gondoljuk végig, hogy miről érdemes történetet mesélni
    • Kinek a története jó és miért?
    • A legjobb munkahelyi márka történetek

 

A történetek azáltal érnek el változást egy emberben, hogy rávilágítanak az igazságra, vagy olyan részletekre amelyet a néző nem tudott és az új információ miatt máshogy látja a világot. Ez a munkahelyek kapcsán sincs máshogy. 

Tudd meg, hogy mitől félnek vagy miről álmodnak a leendő vagy meglévő munkavállalóid és mesélj ezekhez illeszkedő történeteket. 

    • Az insight
    • A kapcsolódó történet
    • A történet fejlesztés

Egy jó történet mindig izgalmas kihívásokkal teli utat mutatnak be és a végén mindig ott a tanulság. Ezért egy jó körülhatárolható sablonra építenek melynek mentén te is bármikor tudsz már történeteket mesélni.  Csináljunk együtt pár kiváló példát.

    • Kinek szól a történet
    • Milyen változást akar elérni a történet
    • Ki és mit mesél el a történeten keresztül
    • Mik történnek a történetben ami új nézőpontba helyez a témát amin változtatni akarunk. 
#életünkpillanatai
Fotós tartalomgyártás

Tökéletes fotókkal lehet igazán megmutatni milyen értékeket képvisel a márkád és milyenek a fogyasztói pillanatok. Ezért megmutatom neked, hogyan tudsz te is lélegzetelállító fényképeket készíteni és utómunkázni azokat az aktuális kampányigényeknek megfelelően.  

Ahhoz, hogy lélegzetelállító tartalmakat tudj létrehozni nincs szükséged csak a legfontosabb alapokra! Mutatom!

    • Mi van a táskámban
    • Vaku használata
    • Kamera alap beállítások
    • Milyen fényképezőgépet vegyél
    • Integrált gyártás
    • Az inspiráció

A közösségi média felületek és weboldalra szánt tartalmak legyártását mutatom meg lépésről lépésre!

    • Életpillanatok
    • Portré képek
    • Projekt dokumentáció
    • Rendezvény fotózás

A képek feldolgozásához szükséges legfontosabb funkciók amelyek könnyűvé és élvezetessé teszik a közösségi média kommunikációt!

    • Photoshop alap felülete
    • RAW képek színeinek beállítása
    • Portré retusálás
    • Tárgy eltűntetése
    • Méretre vágás
    • Feliratok készítése
    • Sablonok használata
#életrekelamárkád
Videós tartalomgyártás

A videónál egyetlen kommunikációs forma sem hasznosabb ráadásul videós tartalomgyártó világtrendet élünk. Ahhoz, hogy élettel töltsd meg a közösségi média platformokat erre az alapképességre lesz szükséged. Ezt pedig profi módon megtanulhatod ebben a modulban. 

A filmkészítés egy technikai sport. Szerencsére mindenkinek a kezében ott van már egy telefon amivel életre tudod kelteni a márkád ígéretét viszont ennél sokkal többet tanulhatsz a modulokból.  A filmkészítés teljes folyamatára megtanítalak. 

    • Mi van a táskámban?
    • Melyik lencse mire jó?
    • Kamera stabilizátor?
    • Hogyan forgassunk telefonnal?
    • Megvilágítás
    • Beállítások
    • Történet fejlesztés
    • Az inspiráció

A világ leghasználtabb videó vágó szoftvere ami mindent megad ahhoz, hogy kibontakoztasd és megvalósítsd a kreatív elképzeléseket. 

    • Adattárolás
    • Premier Pro felülete
    • Projekt file és adat kezelés
    • Sequence létrehozása
    • Videó válogatása
    • Nyers vágat készítés
    •  Hang és videó sáv szétválasztása
    • Zene beillesztése
    • Narráció készítés
    • Zenére vágás
    • Felvett narráció hang minőség javítása
    • Time remapping
    • Logó elhelyezése a videó elején / végén
    • Videó file elkészítése

A világ leghasználtabb videó vágó szoftvere ami mindent megad ahhoz, hogy kibontakoztasd és megvalósítsd a kreatív elképzeléseket. 

    • Adattárolás
    • Premier Pro felülete
    • Projekt file és adat kezelés
    • Sequence létrehozása
    • Videó válogatása
    • Nyers vágat készítés
    •  Hang és videó sáv szétválasztása
    • Zene beillesztése
    • Narráció készítés
    • Zenére vágás
    • Felvett narráció hang minőség javítása
    • Time remapping
    • Logó elhelyezése a videó elején / végén
    • Videó file elkészítése
#elsőkéntaneten
Weboldal fejlesztés

Ma már egyetlen programkód ismerete nélkül létre tudod hozni a márkád központi oldalát, karrier oldalt vagy web shopot. Ebben a modulban mindent megmutatok ami ahhoz kell, hogy te is képes legyél rá! 

Ahhoz, hogy elkezdjük a weboldal fejlesztést mindössze az alábbi dolgokat kell ismerned. 

    • Tárhely.euItt lesz a tárhely ahol a weboldalad lesz. 
    • Domain cím vásárlás és összekötés a tárhellyel
    • WordPress telepítés
    • WordPress működése és felépítése
    • Elementor Pro előfizetés és telepítés
    • Elementor lehetőségek és működése

A toborzás elengedhetetlen központi eleme. Lehet külön karrier oldal vagy egy központi márkaoldalba épített karrier portál. Ugyan azzal a rendszerrel napok alatt teljes karrier portál. 

    • Alap oldal létrehozása
    • Menü kialakítása
    • Fejléc és lábléc kialakítása
    • Az oldal alap színeinek beállításai
    • Fav icon cseréje
    • Logó cseréje
    • Logó hozzáadása az oldalhoz
    • Oldalak hozzáadása
    • Oldalak szerkesztése elementorban
    • Blog kialakítása
    • Blog bejegyzés hozzáadása
    • Blog bejegyzés szerkesztése

Szinte minden weboldal ma ugyan azokra az elemekre épít.  Ezért ezek használatának ismeretével te is bármikor könnyedén képes lesz felépíteni az oldalakat. 

    • Oldal sáv tördelése
    • Szöveg elhelyezése
    • Slider
    • Videó beszúrása
    • Fénykép galéria beszúrása
    • Egy oldala oldal kialakítása
    • Horgony menü kialakítása
    • Jelentkezési feület
#Célbajutazötlet
TikTok

Ma a TikTok a legizgalmasabb és egyben leggyorsabb növekedést hozó kreatív közösségi média platform amit valaha használtunk. Ebben a modulban a platform regisztrációtól a milliós nézettségig mindent megtanítok számodra. 

A TikTok ma a legizgalmasabb közösségi média platform ami valaha létezett.  Szupergyors. Több interakciót vált ki belőlünk egy perc alatt mint az összes többi platform egy óra alatt.  Ezért ahhoz, hogy megtanuld a platform specifikus videós tartalom gyártást elengedhetetlen, hogy megismerkedj az alapokkal.  Ebben a kurzusban mindennel felvértezlek ami ahhoz kell, hogy utána sikereket érj el. 

    • A kommunikáció fejlődése  – 14:17 mp
    • A leggyorsabb és legizgalmasabb platform ami létezett valaha – 8:29 mp 
    • A TikTok aranyszabályok – 16:04 mp
A TikTok merőben más tartalmakat és gondolkozásmódot igényel. Ezért ebben a képzési modulban felkészítelek arra, hogy milyen videók pörögnek igazán és megmutatom azt is, hogyan hull le a lepel a legkreatívabb tartalomgyártók inspirációs forrásairól és rutinjairól és, hogyan válhatsz te is képessé a legmenőbb videók gyártására. 
 
    • Egyetlen “Insight-ra” épülő videók – 7:08 mp
    • A kreativitás titka, az inspiráció!  – 5:40 mp
    • Kreativitás , nincs új a nap alatt!  13:11 mp
    • A kreativitás pénz kérdése néha!  – 13:11 mp
    • Kreatív mintázatok a TikTok-on – 3:29
    • Történetmesélés TikTok módra – 14:22 mp
    • Cselekményes videók – 6:28 mp
    • Érzelmes videók  – 12:03 mp
    • Toborzó videók – 7:11 mp

A jó minőség itt is alapkövetelmény. Bár nagyon sok rossz videót látsz fent ez nem téveszthet meg. A minőségi, jól vágott és feliratozott, helyesen bevilágított és leginkább élvezhető videókat preferálja a platform.  Bárki aki nagy növekedést ér el rendkívül remek és a kurzusban bemutatott sablonokat használva építi fel a videóit. Ezeket a legfontosabb praktikákat mutatom meg számodra. 

    • Az oldal létrehozása – 3:16 mp
    • Alapbeállítások – 4:44 mp
    • Videó szerkesztő funkciók – 10:26 mp
    • Videó felvétele és a helyszíni munka – 
    • Videók stabilizálása – 5:30 mp
    • Videók vágása, automatikus zenére – 4:06 mp
    • Videó vágása automatikus zenével – 4:06 mp
    • Videók szövegezésének elkészítése – 5:47 mp
    • Kommentek kezelése – 8:28 mp
    • Narráció alámondása a videóhoz – 6:01 mp

Szeretnéd megtudni, hogyan  tudod a márkakoncepcióban kialakított kreatív kommunikációs kampányokat végre kézzelfogható tartalmakká tenni? Mutatom!

    • A célközönség meghatározása – 11:06 mp
    • Versenytársak elemzése –  8:58 mp
    • Fogyasztók szükségletei – 6:45 mp
    • Kommunikációs pillérek – 
    • Az inspiráció gyűjtés – 6:18 mp
    • Tartalom terv készítés – 8:18 mp
    • Az ötletek rendezése – 10:01 mp
    • Videó script fejlesztés – 4:36 mp

Sajnos a TikTok algoritmusa önállóan dönt arról, hogy melyik videót engedi terjedni és melyiket nem. Ezért lehet, hogy a te legjobb videód ami számodra és a célközönséged számára is a leghasznosabb nem tud majd terjedni. Tapasztalatunk az, hogy a hirdetett videók ugyan olyan interakció és like arányt kapnak mint az organikusan terjedő videók. Tehát amennyiben eljut a célközönséghez úgy működik és kifejti a hatását. Ezért elengedhetetlen, hogy ha meghatározott üzleti célokat szeretnénk elérni ráadásul határidővel akkor ki kell használni a hirdetési lehetőségeket.  A képzésben megmutatom, hogyan tudod létrehozni a fiókot és hogyan tudod a perszónák érdeklődési körének megfelelően beállítani a hirdetéseket. Megtanulhatod, hogy melyik hirdetés mire való és milyen kreatív anyagokkal működik jól. 

    • Hirdetési fiók létrehozása – 5:03 mp
    • Összekapcsolás a TikTok fiókkal – 1:26 mp
    • Számlázási adatok megadása – 2:00 mp
    • Fizetési módok kiválasztása – 2:00 mp
    • Első kampány létrehozása – 3:33 mp
    • Kampány típusok és lehetőségek – 5:03 mp
    • Kampány menedzsment rutinok – 8:57 mp
#megtérülőbefektetés
Milliókat érő tudás

Egy átlagos havi közösségi média szolgáltatás 250.000 Ft / hónap, egy egyszerű videó 250.000 Ft + Áfa, egy profi imázs film 1,5 Millió forinttól kezdődik, egy nagyobb kampányfilm 4,5M forinttól kezdődik, egy átlagos országos kampány 32M forinttól kezdődik. Így ezzel a tudással a kezedben már az első pillanattól kezdve milliókat spórolhatsz vagy kereshetsz meg.  A képzést úgy alakítottam ki, hogy lehetsz egyéni vállalkozó vagy dolgozhatsz a világ legnagyobb márkáján akkor is szintet tudsz lépni hiszen egy kreatív stratégiai sútidó tudását tömbösíti és teszi elérhetővé és elsajátíthatóvá számodra. 

#TeVagyALehetőség
Fejlődj, bárhol bármikor!

Sokszor pont lopott időkben van időnk fejleszteni magunkat. Egy gyors videó a reggeli kávé mellett, inspiráló gondolatok az edzőteremben kardió mellett vagy egy hosszabb oktató anyag miközben megyünk autóval tárgyalásra.  Legalábbis mi így szoktuk beépíteni ezeket az oktató anyagokat. Pontosan ezért ehhez igazítva gyártottuk az egész Kreátor Akadémia tudásrendszerét. 

Legyen bárhol egy pici időd, sorban tudsz haladni a videókkal és azonnal ki is tudod próbálni őket a gyakorlatban! 

közösség

Élenjárók közössége!

A kurzushoz kapcsolódva lehetőséged van belépni az élenjárók közösségébe ahol minden héten inspirációt és új tudást szerezhetsz a márkaépítéssel kapcsolatban. 

Early Bird előfizetői árak!

Mivel a tréning rendszert folyamatosan fejlesztem így most kedvezményes áron tudsz bekapcsolódni és megszerezni az örökös tagságot. A tréning anyagok folyamatos bővülésével emelkedni fog a tréningrendszer díja is. 

Örökös tagság

275.000 Ft + Áfa
Egyszeri díj.
  • Örökös tagság a teljes képzési rendszerhez.

Örökös tagság havi részletfizetéssel

45.000 Ft + Áfa / hó
12 havi részlet.
  • Örökös tagság a teljes képzési rendszerhez.

Mit jelent az örökös tagság?

Örökös tagsággal te a fizetés pillanatától kezdve folyamatosan hozzá fogsz férni minden jövőbeni képzési anyaghoz és mindig elérhető lesz számodra a legfrissebb márkaépítő tudás. 

Make Something Cool Everyday

Neked is segítünk abban, hogy minden nap csináljon valami cool dolgot a márkád!