Háttér: A Budapest Feszt évek óta szervezi a város legnagyobb rendezvényét. Mi már jelen voltunk akkor is, amikor a név megszületett. Most országjáró turnéra készülnek a fesztivállal és a segítségünket kérték az egységes arculat kialakításában.
Kihívás: A válság miatt a rendezvények többsége elmaradt. Budapesten nem lehetett megtartani a fesztivált a korábbiakban megszokott formában, így a szervezőknek más helyszínt kellett választaniuk. A helyszínváltozásnak azonban nem szabadott befolyásolnia a fesztivál hírnevét és minőségét. A márkatulajdonos úgy gondolta, hogy a Budapest Feszt márkanév alatt szeretne országos ismertséget szerezni.
Megoldás: Egységes, későbbiekben is felhasználható arculat megtervezése és az ehhez kapcsolódó tartalmak elkészítése. Létrehoztunk egy teljes marketing csomagot, amely által a rendezvények tervezhetővé váltak. Ennek része egy teljes, integrált kommunikációs kampány.