Sparrow Hungary

Fogyasztói márkaépítés

#épülamárka

A márkád lenyűgöző világa!

Márkává akkor válhatsz, ha elkezdünk egy világot megteremteni bizonyos embercsoportok számára. Hívjuk őket fogyasztóknak, célcsoportnak, közösségnek vagy perszónának. Mindegy. A lényeg, hogy aktívan érintkezni kell velük és folyamatosan jelen lenni az életükben. Pont, mint egy jó kapcsolat. 

Mi a teljes márkaépítés folyamatában segítünk. 

#ígylátnakminket

A márkakoncepció.

Az egységes márka képén kívül a márka értékeit, pozícionálását a perszónákat az érzelmi töltetet amivel megszólítjuk a fogyasztókat és még sok más érdekes dolgot fektetünk le egy teljeskörű márkastratégiában ahhoz, hogy valóban hitelesen és egy irányba tudjon haladni a márkakoncepciód. 

#együttlehetséges

Életre keltjük a márkád!

Teljesen mindegy, hogy a fogyasztóid éppen offline vagy online vannak. Mindenkihez vezet egy új. Ha más nem kopogtató aktivációval. A lényeg, hogy a célcsoport viselkedési és tartalomfogyasztási szokásaihoz igazítjuk a megjelenéseket, melyeket olyan kreatív kampányokban hívunk életre, amivel könnyen tudnak azonosulni.   

Stratégiai pillérek

A márka koncepció kialkításának elengedhetetlen része, hogy átgondoljuk melyik piacon szeretnénk érvényesülni és ehhez mit kell tennünk. Melyik embercsoporthoz tudjuk legközelebb vinni a márkánkat. Kinek lesz releváns az ígéretük és őt ez miért fogja érdekelni. Ennek megtervezéséből indul ki a koncepció. 

Fogyasztói szükségletek
Fogyasztói kutatásokra alapozva hozhatunk igazán pontos döntést abban, hogy a reklámanyagokban mely igényre építsük az ígéretet. Ezt tesszük meg érted ezen a ponton.
Víziók, értékek, küldetés és célok!
Minden márka törekszik valamivé válni és valamilyen küldetést old meg a világban. Mi abban segítünk,, hogy minden fogyasztói érintkezési ponton ez érthető és a célokat szolgáló aktivitások szülessenek meg.
Márka pozícionálás
Kikhez és hogyan szeretnénk igazítani a márkát. Ez az egyik legfontosabb kérdés hiszen ez dönti el, hogy kiktől várjuk a vásárlást. Különböző csoportokon belül teljesen eltérő világok léteznek ezért elengedhetetlen, hogy valamelyik fogyasztói világhoz közelítsük a márkát.
#kiamiking

Perszóna panelek kialakítása

Mindegyik életszakaszunkban más más motivációnk és érdeklődésünk kerül előtérben, ahogy az sem egyezik, hogy mi iránt érdeklődünk. Éppen ezért fontos úgy kialakítani a perszóna paneleket, hogy azok kapcsolatban álljanak a hirdetési lehetőségekkel és a fogyasztóink szükségleteivel. Ezen lehetőségek kihasználása és a szükségletek eltalálásakor jöhet létre a vásárlás. 

#ígylátnakminket

Kreatív kampányfejlesztés

Lehet bárhol a célcsoportod valamilyen csatornán keresztül megszólítható. Buszok, óriástáblák, lift vagy éppen egy tükörre ragasztott gerilla megjelenés, digitális és közösségi média felületek vagy rádió hirdetés akár mindez egyben egy nagyobb integrált kampány keretén belül. 

A márkakoncepcióban megfogalmazott értékek és erősségek kerülnek kidomborításra azon a felületen, amit a perszóna használ.