Sparrow Hungary

Munkahelyi márkaépítés

#tehetségmágnes

Legyél tehetségmágnes munkahely!

Ma már abban versenyeznek a munkahelyek, hogy kinél jobb élmény dolgozni és nap végén mikor hazafelé megyünk büszkeséget és elégedettséget érzünk-e! Ezért a teljes munkavállalói élményciklus folyamatára érdemes fókuszálni a munkahelyi márkaépítés folyamatában! 

Bevonzás – Elkötelezés – Megtartás. 

#ígylátnakminket

A munkahelyi márkakoncepció.

Amit rólunk látnak, gondolnak és amilyen élmény nálunk lenni az dönti el, hogy hozzánk jelentkeznek-e és meddig maradnak nálunk.  A munkahelyi márkakoncepció pedig arra ad választ, hogy megismerve a munkavállalóink valódi szükségleteit milyen élménypontokon milyen megjelenést lássanak és tapasztaljanak rólunk. 

A kutatási szakasztól, a megjelenések tervezésén és lebonyolításán át a mérhető eredmények kielemzéséig és az abból való lépések megtervezésén át segítünk mindenben. 

#együttlehetséges

Kötelezzük el a vezetőket!

Ahhoz, hogy egy szervezeten belül érvényesíteni tudjuk a munkahelyi márkázást, a vezetők elkötelezése feltétlen szükséges. Mivel mindenki érintett és mindenkinek más más igénye és meglévő frusztrációja van, ezért az employer branding felelős fogja össze a projektet és ettől lesz integrált employer branding projekt. 

Ezt teljes egészében tudod számunkra delegálni, így nem morzsolja fel a projektet a napi forgószél. Egy projektfelelőssel közösen minden workshopot, tervezést meg tudunk számodra csinálni. 

Stratégiai pillérek

A márka koncepció kialkításának elengedhetetlen része, hogy átgondoljuk melyik piacon szeretnénk érvényesülni és ehhez mit kell tennünk. Melyik embercsoporthoz tudjuk legközelebb vinni a márkánkat. Kinek lesz releváns az ígéretük és őt ez miért fogja érdekelni. Ennek megtervezéséből indul ki a koncepció. 

Munkavállalói szükségletek.
Belső és külső felmérésekből meghatározásra kerül, hogy melyek a jellemző előnyök és feltárt, kielégíthető szükségletek. Ez az EVP vagyis a márka ígérete. Az az alapgondolat, amit a kommunikáció során kidomborítunk.
Víziók, értékek, küldetés és célok!
A munkáltatói márkastratégia mindenféleképpen az üzleti célokat támogatja és szorosan hat egy vállalat sikerességére. Ezért a tervezés az üzleti célokból indul ki.
Munkavállalói élményciklus
A hosszútávon fenntartható sikerhez szükséges elérni, hogy a kollégák jól és megbecsülve érezzék magukat. Ezért a teljes munkavállalói élményciklust vizsgáljuk, majd meghatározzuk a fejlesztési pontokat.
#kiamiking

Perszóna panelek kialakítása

Különbözőek az igények a kék- és fehérgalléros munkakörökben, valamint különböző igények az egyes pozíciókban. Ráadásul életkoronként is változik minden. Éppen ezért fontos úgy kialakítani a perszóna paneleket, hogy azok kapcsolatban álljanak a hirdetési lehetőségekkel és azokat az embereket toborozzák, akikre valóban szüksége van a szervezetnek. 

#ígylátnakminket

Kreatív kampányfejlesztés

Lehet bárhol a célcsoportod, valamilyen csatornán keresztül megszólítható. Buszok, óriástáblák, lift vagy éppen egy tükörre ragasztott gerilla megjelenés, digitális és közösségi média felületek vagy rádió hirdetés. Sőt akár mindez egyben egy nagyobb integrált kampány keretén belül. 

A márkakoncepcióban megfogalmazott értékek és erősségek kerülnek kidomborításra azon a felületen, amit a perszóna használ.