Sparrow Hungary

Stratégiai marketing

#világmárkaszületik
Stratégiai marketing

A márkaépítés a reklám és marketing csúcsa. Ebben a kurzusban megmutatom, hogyan tudsz te is létrehozni teljesen nulláról egy új márkát. Melyek az alapvető tényezők amiket meg kell tervezi és ki kell dolgozni ahhoz, hogy szerethető márkád legyen és akár éveken keresztül tudsz kreatív kampányokat futtatni ugyan azon az üzenet szálon. 

Mit tartalmaz a modul

Minden márka az emberek egy csoportjának szól. Az ő világukhoz van igazítva a megjelenés. Ettől érzik sajátjuknak. Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod meghatározni a célcsoportodat azon belül kialakítani az egyes perszónákat és létrehozni azt az alapot amire a teljes márka épület. 

    • Logikai kapcsolat a fogyasztóid a termékeid és a márka ígérete között.
    • A márka fogyasztói
    • A célcsoport
    • A perszónák
    • A perszóna mátrix
    • A perszóna panelek
    • A márka ígérete
    • A márka ígéretek és perszóna mátrix

A sikeres márkák mindig egy meghatározó alap gondolatra épülnek.  Ehhez alakítottunk ki egy technikát amivel megtalálhatod azokat a gondolatok amikre a márkát építheted és ezekből következtethető le a márka legfontosabb alap gondolata. Ezt a technikát mutatom meg neked. 

    • Mi az az Insight?
    • Insight kutatás. Hogyan találunk insightot?
    • Hogyan építhető márkakoncepció egyetlen insight-ra?
    • Élet insight insight
    • Fogyasztói insight
    • Termék insight
    • Kategória insight
    • A márka alap gondolatának fejlesztési technikája

Ahhoz, hogy irányba tegyük egy teljes vállalat márkáját minden apró részletet a helyére kell tenni hiszen ennek párhuzamba kell állnia mindennel amit a vállalat csinál. Ezért erre a célra fejlesztettünk egy munkafüzetet amit kitöltve eljuthatunk oda, hogy minden gondolat a helyére kerül. 

    • A célcsoport
    • A versenykörnyezet
    • A küldetés
    • Az insight
    • Az esszencia
    • Az ígérete
    • A hitelesítő tényezők
    • A megkülönböztető tényezők
    • Az értékek és meggyőződések
    • Az előnyök
  • Mindig minden a fogyasztóból indul ki. Ezt már értjük. Viszont az igazi márkaépítés ott kezdődik amikor az üzenetünket elkezdjük érvényesíteni a fogyasztóink világába.  Ezért annak kidolgozása, hogy ezt milyen megjelenésekkel, ígéretekkel és üzenetekkel milyen csatornákon tesszük már a teljeskörű márkakoncepció fejlesztés modulban sajátítható el. 
  •  
    • A márka perszónája
    • A márka pozícionálása
    • A márka karaktere
    • A márka érzelmei
    • A márka pillanatai
    • A márka története
    • A márka sztorik
    • A márka véleményvezérei
    • A márka nagykövetei
    • A márka élményei
    • A márka érintkezési pontjai
    • A márka kommunikációs pillérei
  •  
  • Amikor megvan a márka koncepciónk elkezdhetjük életre kelteni a márkánkat és megtervezhetjük a különböző kreatív koncepciókat.
  •  
    • A márka kommunikációs pillérei
    • Hogyan fejlesztünk egy kommunikációs pillért?
    • Tervezzük meg milyen megjelenései lesznek az egyes pilléreknek. 
  •  

A vizuális identitás következetes használta mindennél fontosabb. Ez már az a megjelenés amit látnak belőlünk. Lényegében ezekkel az elemekkel fognak minket azonosítani. A célunk az, hogy érthető, megszerethető és megjegyezhető legyen minden amit innentől ezekkel a márka jegyekkel ruházunk fel. 

    • Logó
    • Színek 
    • Betűtípus
    • Fényképek
    • Gondolatok
#Hogynézezkiagyakorlatban
Bónusz

A kreativitás erő az emberek viselkedésének megváltoztatására. Legtöbb esetben ahhoz, hogy üzleti eredményt érjünk el valamilyen változást kell elérnünk a fogyasztóban. Ehhez ismernünk kell a világnézetét és valami újat mutatni számára ami megváltoztatja azt. Ezt pedig kreatív technikákkal tudjuk megtenni.

Mit tartalmaz a modul:

A kreativitás minden emberben ott van és minden márka számára lehetőséget nyújt a fogyasztókkal való kapcsolat kialakítására. Ebben a modulban megmutatom, hogyan tudsz te is kreatív zsenivé változni és egyedi megjelenéseket tervezni. 

    • Az igazság a kreativitásról
    • A kreatív igazgatók titkai
    • Hogyan lehetsz te is kreatív?
    • Hogyan születnek meg a jó ötletek?
    • Az inspiráció gyűjtése
    • Legjobb kreatív forráshelyek

Miért olyan nehéz kreatív reklámot írni? Mert írni kell. Ez bizony egy sehol nem tanított képesség viszont a költői eszközök adnak teret arra, hogy a reklámok kifinomult, elegáns és magával ragadó legyen. Mutatom, hogyan! 

    • Költői eszközök a reklámban
    • A stílus élénkítésének eszközei
      • Ismétlés
      • Halmozás
      • Fokozás
      • Párhuzam
      • Ellentét
      • Kihagyás
      • Szokatlan szórend
      • Kérdés
      • Felkiáltás
      • Megszólítás
    • A képszerűség eszközei
      • Megszemélyesítés
      • Hasonlat
      • Metafora
      • Költői jelző
      • Allegória
      • Szinesztézia
      • Metonímia
      • Szinekdoché
      • Szimbólum
    •  

A kreatív kampányok fejlesztése a legjobb lehetőség, hogy egy márka megnyerje a kommunikációs versenyt. Minden egyes kreatív öltet közvetlenül kapcsolódik az üzleti célokhoz és azt a célt támogatja, hogy a márka növekedni tudjon. 

    • Az üzleti cél
    • A célcsoport
    • A termék
    • A kihívás
    • A megoldás
    • Az ötlet
    • A megvalósítás
    • A pénzügyi keret
    • A csatorna kiválasztása
    • A kampány tartalom tervezése
#megtérülőbefektetés
Milliókat érő tudás

Egy átlagos havi közösségi média szolgáltatás 250.000 Ft / hónap, egy egyszerű videó 250.000 Ft ! Áfa, egy profi imázs film 1,5 Millió forinttól kezdődik, egy nagyobb kampányfilm 4,5M forinttól kezdődik, egy átlagos országos kampány 32M forinttól kezdődik. Így ezzel a tudással a kezedben már az első pillanattól kezdve milliókat spórolhatsz vagy kereshetsz meg.  A képzést úgy alakítottam ki, hogy lehetsz egyéni vállalkozó vagy dolgozhatsz a világ legnagyobb márkáján akkor is szintet tudsz lépni hiszen egy kreatív stratégiai sútidó tudását tömbösíti és teszi elérhetővé és elsajátíthatóvá számodra. 

Hozzád illő fizetési mód!

Akár egyösszegű vagy havi részletfizetést választasz az örökös tagságot választod. A belépés napjától te folyamatosan hozzáférsz a legfrissebb tudásanyagokhoz és értesítést kapsz az újabb és újabb oktató videókról. 

Örökös tagság

222.000 Ft + Áfa
Egyszeri díj.
  • A Kreátor Akadémia összes elérhető képzési anyagja
  • A Kreátor Akadémia jövőbeni oktatóanyagjaihoz való hozzáférés

Örökös tagság havi részletfizetéssel

22.000 Ft + Áfa / hó
12 havi részlet.
  • A Kreátor Akadémia jövőbeni oktatóanyagjaihoz való hozzáférés
  • A Kreátor Akadémia összes elérhető képzési anyagja

Mit jelent az örökös tagság?

Örökös tagsággal te a regisztrációtól folyamatosan hozzá fogsz férni minden jövőbeni képzési anyaghoz és mindig elérhető lesz számodra a legfrissebb márkaépítő tudás. 

közösség

Csatlakozz az élenjárókhoz!

Csatlakozz Magyarország egyetlen olyan közösségéhez ahol azok az élenjárók találhatóak akik világmárka építésén dolgoznak.  Folyamatos inspirációval, tudással járulunk hozzá a közösség növekedéséhez.