Sparrow Hungary

Fogyasztói márka stratégia

Miért van szükség stratégiára?

Az üzleti célok meghatározása mindig a legelső lépés. Tudni, hogy hol milyen változást és eredményt szeretnénk elérni. Ezt kővetően meg kell vizsgálnunk a rendelkezésre álló kereteket és ehhez mérten kell tudni találni egy olyan lépési lehetőséget amivel elérjük a céljainkat. Ez a munkáltatói márka művészete 🙂

#Makesomethingcool
Stratégia fejlesztés folyamat

A fejlesztést minden esetben az üzleti célok meghatározásával kezdjük. Ehhez rendelődik minden hozzá, hiszen ha tudjuk, hogy hol szeretnénk növekedni láthatóvá válik, hogy mi választ el tőle. Ennek megértése és a helyzet elemzése a következő lépés. Ezt követően pedig a költségkalkulációval egybekötött aktivitás tervezés következik. Így végül körvonalazódik egy kézzelfogható stratégiai terv ami mentén haladhatunk a siker útján. 

Kutatás

Megvizsgáljuk a versenytársakat, az aktuális helyzetünket, felmérjük a fogyasztók igényeit. Insight kutatást végzünk.

Ügyfélszolgálat

  • Mélyinterjú
  • Fókuszcsoport
  • Kérdőíves lekérdezés
  • Fogyasztói szükséglet kutatás
  • Insight kutatás

Stratégia

A felmérésekből kapott eredmények alapján meghatározzuk az elérendő célokat és megoldandó feladatokat a célhoz vezető lépésekkel együtt!

Stratégia

  • Üzleti célok
  • Növekedési lehetőségek
  • Helyzetelemzés
  • Márka koncepció
  • Perszóna mátrix
  • Költségvetés tervezés
  • Ütemezés

Aktivitások

Kialakítjuk a megoldáshoz szükséges kampányokat és levezényeljük a szükséges projekteket!

Kreatív

  • Koncepciófejlesztés
  • Filmgyártás
  • Fotó előállítás
  • Grafika
  • Illusztráció
  • Videós tartalom

KPI mérés

A meghatározott  sikert mutató mérőszámokban mérjük az eredményeket, értékeljük azokat és tervezzük a következő lépéseket!

KPI mérés

  • Eredmények mérése
  • Elemzések készítése
  • Módosítások meghatározása
  • Újratervezés