Sparrow Hungary

Márkakoncepció fejlesztés

#MakeSomethingCool

Ötlettől az eredményig!

A márkakoncepció fejlesztés segít abban, hogy hosszútávon egy irányba és célorientáltan épülhessenek egymásra a kampányok. Az egységes megjelenésnek és gondolatvilágnak köszönhetően pedig a fogyasztó bármelyik felületen találkozik velünk felismeri és összekapcsolja a reklámjainkat. Így növelve a márkánk jelenlétét és végül értékét. A cél minden esetben az, hogy megkedveljenek és emlékezzenek ránk, hogy amikor választási helyzetbe kerül a fogyasztó a mi márkánk jusson az eszébe, mint legjobb ötlet. Így növeli az értékesítést a márkakoncepció. 

#vizuálisidentitás

A márka megjelenése

A vizuális megjelenítés kapcsolatban áll a fogyasztók világával. Nekik öltöztetjük fel a márkát. Lényegében csak az számít, hogy a célcsoportnak tetszik-e, megértik-e tőle, hogy nekik szól. Így a színek, formák, szövegek, logók és teljes offline és online megjelenést megtervezzük. A vizualitás kifejezi azt az identitást, amit a márka és ezáltal a célcsoport is képvisel. 

#esernyőmárka

A márka alapgondolata

Az erős márkáknak mindig van egy központi alapgondolatuk, ami a termék előnye és a fogyasztó szükségletei közötti kapcsolatból születik meg. Ebből következnek az értékrendek, melyekre a márka aktivitásait és megjelenéseit lehet tervezni. 

Stratégiai pillérek

A márkakoncepció kialkításának elengedhetetlen része, hogy átgondoljuk melyik piacon szeretnénk érvényesülni és ehhez mit kell tennünk. Melyik embercsoporthoz tudjuk legközelebb vinni a márkánkat. Kinek lesz releváns az ígéretük és őt ez miért fogja érdekelni. Ennek megtervezéséből indul ki a koncepció. 

Versenykörnyezet elemzés
A versenytársak és a versenykörnyezet részletes elemzése során tárjuk fel a lehetőségeinket. Ezekre a lehetőségekre kezdjük el felépíteni a márka aktivitásait és kampányait.
Célcsoport igények és viselkedések
Ahhoz, hogy el tudjunk adni szükség van arra, hogy tudjuk kinek akarjuk eladni a termékeinket, neki milyen szükséglete van. Ezt a kapcsolatot tudjuk kialakítani a reklámok segítségével.
Szegmentáció és pozícionálás
A különböző embercsoportok lényegében különböző szükségletekkel rendelkezhetnek, ezért egy úgynevezett perszónamátrixot alakítunk ki, amiben meghatározzuk, hogy kinek mi lesz a márkánk ígérete, kit hol lehet megszólítani.
#életrekelamárka

A márkakoncepció és a márkabiblia

A teljes márkakoncepció alapján hosszútávon lehet kampányokat építeni. Számos kreatív ötlettel és kész tervvel töltjük fel számodra, hogy azonnal el is tudd kezdeni az aktív kommunikációt.