Sparrow Hungary

Marketing stratégia

#MakeSomethingCool

Tervezett siker!

A jó marketing stratégia mindig az aktuális pénzügyi lehetőségből indul ki és azt tervezi meg, hogyan érjük el a kitűzött célt. Ezért a pénzügyi tervezés elengedhetetlen része, hiszen pénzügyi eredményeket szeretnénk elérni. 

A szakmai tapasztalatunkkal abban segítünk, hogy reális célokat tűzünk ki a pénzügyi lehetőségekhez képest, amihez marketing eszközöket és konkrét kampányokat tervezünk. 

A siker abban rejlik, hogy elérhető célokon dolgozunk és kézzelfogható, számokban mérhető eredményeket érünk el. 

#kiamikink?

Célcsoport és perszónák kialakítása

Minél többet tudsz arról, akinek el szeretnél adni, annál nagyobb esélyed van arra, hogy releváns üzenettel azt az ígéretet tedd, amire igent fog mondani a célszemélyed. 

Mi abban segítünk, hogy a hirdetési lehetőségeknek megfelelően alakítjuk ki a célcsoportot. A célcsoportról vagy  tapasztalati, vagy kutatási információk szükségesek ahhoz, hogy valóban releváns kreatív anyagokat tudjunk alkotni. Mindkettőben tudunk segíteni.  

#kitkelllegyőzni

Versenytárs elemzés

Minden marketing kampány valamilyen formában a meglévő szokásokon kíván változtatni. Ezért meg kell ismerni, hogy ki mivel érte el az eddigi eredményeit és ehhez mérten tervezzük meg a mi tevékenységünket. Lehetünk követők, kihívók vagy üzletágvezetők, ezzel akkor is foglalkozni kell. Mindegyik szerepben más a feladatunk. 

#életrekelastratégia

Kreatív kampányfejlesztés

A stratégia legfontosabb alkotó elemei a kreatív kampánytervek. Enélkül lényegében csak beszélgetünk a kihívásokról, de ezekből fakadnak a jó megoldások és annak a terve, hogyan tudjuk elérni a céljainkat. 

Részletes látványterveket készítünk minden megjelenésre. Megírjuk a filmeket és látható formába öltjük az ötleteket, hogy kész termékként tudj róla dönteni.