Mindenki márka szeretne lenne, de mi az a márkaépítés? A márkaépítés lényegében egy tudatos építkezés ahol azon dolgozunk, hogy a kiválasztott célcsoportunk és azon belül minden személy megkedvelje a termékünket. Ennek egyik fontos pontja, hogy elkezdünk egy olyan tevékenységet megteremtetni amivel a közösség aktív részei és formálói lehetünk a termékünkkel. Állandó megjelenést hozunk létre a közösség életében és ettől ő úgy érzékeli, hogy ahhoz a világhoz tartozunk amiben ő él. Összességében mondhatjuk, hogy a márkaépítés annak a koncepciója ahogyan ezt megtesszük.
A márka asszociációk azok a gondolatok amikről a fogyasztónak mi jutunk eszébe. Amikor márkaépítésről beszélünk tudatosan azon dolgozunk, hogy a márkákhoz jó asszociációk jó érzések és jó élmények kapcsolódjanak és pontosan ezért végzünk márkázási tevékenységet. Tehát a világban meglévő dolgokat, eseményeket, embereket és élményeket a mi márkánk arculatával ruházzuk fel. Ezt hívják imázs transzfernek. Ilyenkor a fogyasztó a két dolgot összekapcsolja.
Kívülről látható attribútumok és előzetes percepciók.
Főként azok az emberek akik fogyasztják a terméket és azon helyek ahol elő szokott fordulni
Menedzseljük a közösségi média oldalakat, kampányokat és a hirdetéseket!
A márkaépítés is úgy működik mint az emberek ismerkedése. Hiszen lényegében egy terméket szeretnénk megismertetni a fogyasztókkal. Így tehát különböző fázisokra bontjuk a kapcsolat minőségét és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbb márka rajongónk legyen.
Minden esetben az első lépés, hogy megismerjenek minket és találkozzanak velünk. Ezt követően el kell érni, hogy kipróbáljanak minket. Utána azon kell dolgozni, hogy újra és újra válasszák a terméket és ezt követően amikor csak tudják válasszák a terméket. Tehát váljanak valódi rajongóvá.
A márka építkezési szakaszaiban más és más a feladat, viszont ha bemérve látjuk hol van elakadásunk akkor pontosan tudjuk, hogy mi a feladat és min kell javítani.
A márka biblia önmagában nem cél, hanem egy eszköz arra, hogy mindent szabályozzunk és egységesen tudjunk megjelenni a fogyasztók életében.
Egy jó márka biblia mindent tartalmaz. A történettől elkezdve a használható színeken és formákon át egészen a márka közösségekig és élményekig.
Egyszóval bemutat mindent ahol a márka meg tud jelenni és azt is, hogy milyen formában tud megjelenni.
Legelejétől a legvégéig partnerek vagyunk a márkaépítésben. Teljeskörű stratégia fejlesztésen keresztül eljutunk oda, hogy tudjuk milyen aktivitásokat és kreatív tartalmakat hozzunk számodra létre majd az ezekhez tartozó kampányokat menedzseljük.
Az elmúlt 10 év tapasztalata és partnereink piaci igényei tették szolgáltatási körünket igazán versenyképesség és ezáltal nyújt számodra versenyelőnyt.
Megtervezzük a céljaidhoz felé vezető utat!
Létrehozzuk a legmenőbb megjelenést számodra!
Menedzseljük a közösségi média oldalakat, kampányokat és a hirdetéseket!
Legyen bármire szükséged azt mi elintézzük!