Sparrow Hungary

Munkáltatói márka koncepció

#MakeSomethingCool

Életre keltjük a munkáltatói márkád ígéretét!

A márka koncepciók fejlesztésének mindig a munkavállalói szükségletek és a munkahelyünk erősségei állnak kapcsolatban. Nem készülhet erős munkahelyi márka anélkül, hogy értenénk és tudnánk, hogy mire reagálunk a perszónáink életében. 

#MakeSomethingCool
A márka koncepció alapjai

Egy stratégiai koncepció mindig tűhegy pontosan az aktuális üzleti célokat támogatja. Szorosan kapcsolódik a vezetői igényekhez és a vállalat szükségleteihez! 

Üzleti diagnózis és stratégiai célok meghatározása.
Nem árulunk el nagy titkot, hogy minden koncepció az üzleti stratégiát támogatja. Ezért a márka aktuális helyzetének, szükségleteinek lehetőségeinek és veszélyeinek átgondolása a legfontosabb mérföldkő.
Perszónák és üzenetek meghatározása.
Mivel a koncepció a meglévő és leendő munkavállalók viselkedésén, gondolkozásán és választásán kíván eredményt elérni ezért kiemelkedően fontos, hogy kutatásokon keresztül értsük meg az világukat és tudjuk, hogy a márkánk mely üzenetei reagálnak a szükségletekkel és frusztrációkkal legjobban. Ezeket perszóna panelekben véglegesítjük.
Kreatív mintázatok és tartalmak meghatározása.
Mindenki ezt szeretné látni és megvenni. Viszont ide el kell jutni. Azonban, ez a legkreatívabb rész. A márka elneri arculatát, színeit, formáit és üzeneteit és ezeken különböző kreatív változatokban életre keltjük. Nagykövet programok, közösségi média, offline hirdetések, egyedi imázs és kampány filmek, ppc hirdetések. Minden olyan eszközön amit a célcsoportunk használ.
#makesomethingcool

Életre keltett márkaígéret!

A Borsodi Műhely számára készített márka koncepció azért különleges az életünkben mert nem egy nemzetközi márka alapjaira kellett építenünk, hanem teljesen a munkavállalói szükséglet kutatásokból táplálkozva volt lehetőségünk egy egészen új márkát létrehozni.