Sparrow Hungary

Munkavállalói szükséglet

#MakeSomethingCool

Mire vágynak a munkavállalók?

Ahhoz, hogy kampányt tudjunk létrehozni tudnunk kell mely gondolatokat kell erősíteni, melyeket cáfolni és mik az új eddig nem ismert gondolatok a perszónánk életében. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy feltárjuk a munkavállalók szükségleteit. 

Mik azok a pontok amik erősségként jelennek meg és melyek azok amik frusztrációt okoznak. Adott esetben pedig mik azok amikben a konkurencia erős és elcsábíthatóak a kollégák. 

Ezekből kapjuk meg, hogy mely pontokra tudunk építeni és mely pontokat kell erősíteni.  Ezt pedig a saját fejlesztésű kutatási technikánkkal és a validált munkavállalói szükséget kategóriákkal mérjük.  

#MakeSomethingCool
Kutatási technikák

Kutatás nélkül máirkátépíteni olyan mintha úgy öltöznénk fel, hogy nem néztük meg milyen idő van odakint. Van egy sejtésünk arról, hogy mi lehet a probléma vagy szükséglet, de pontosan nem tudjuk. 

Mélyinterjú
Feltáró kutatásként vagy már strukturált mélyinterjúk formájában mélyrehatóan megértjük a munkavallók vagy leendő munkavállalók szükségleteit.
Fókusz csoport
A feltáró kutatást követően több csoportban is megvizsgáljuk az adott szükségleteket és feszültségpontokat. A feltárt anomáliákat, igényeket és definiált pontokat pedig validáljuk nagy elemszámú lekérdezéssel.
Kérdőíves lekérdezés
Kérdőíves lekérdezés offline vagy online formában. Elemzési tecnikák teljes tárháza elérhető. Egy vagy több változós vizsgálat. Korreláció, klaszter melyek segítségével adatokra alapozott perszóna kialakítást végzünk.