Sparrow Hungary

Tehetség mágnes TikTok profil létrehozása!

Neked készítettem a képzést ha éppen azon dolgozol, hogy megnyerd a munkaerőért folytatott versenyt! Egyértelműen a TikTok a legizgalmasabb platform amit ha megtanulsz használni lépéselőnyre tehetsz szert ráadásul ügynökségi díj nélkül!

A jövő employer branding menedzsere!

Rengetegen mondtátok már nekünk, hogy ezt én is meg tudnám csinálni. Mi is ebben hiszünk. A Tiktok egy kimondottan olyan lehetőség amit ha megtanul az ember akkor a kezében lévő okos telefonnal ki tudja használni a benne rejlő lehetőségeket.  

Ahhoz, hogy kialakítsd a saját tehetség mágnes tiktok profilodat nem lesz szükséges másra csak a képzés tananyagára egy telefonra és egy laptopra.  

#kezedbenalehetőség
Bevonzás, elkötelezés és megtartás a TikTok-on!

Ahhoz, hogy elindulj mindössze egyetlen telefonra van szükséged és biztos vagyok benne, hogy ez most is a kezedben van! Ezen felül tudod javítani a videók minőségét egy mikrofonnal és egy lámpával. Amennyiben nagyon extra videókat szeretnél szükséged lehet még egy laptopra is.

#megtérülőbefektetés
Ismerd meg a képzés tartalmát!

A képzés a legelejétől a legapróbb részletességig bemutat mindent amire szükséged lesz ahhoz, hogy kihasználd a Tiktok lehetőségeit. Fiók regisztráció, videók készítése, tartalom terv és stratégia alkotás valamint hirdetés menedzsment! 

Bevezetés a TikTok világába!

A TikTok ma a legizgalmasabb közösségi média platform ami valaha létezett.  Szupergyors. Több interakciót vált ki belőlünk egy perc alatt mint az összes többi platform egy óra alatt.  Ezért ahhoz, hogy megtanuld a platform specifikus videós tartalom gyártást elengedhetetlen, hogy megismerkedj az alapokkal.  Ebben a kurzusban mindennel felvértezlek ami ahhoz kell, hogy utána sikereket érj el. 

 

    • A kommunikáció fejlődése  – 14:47 mp
    • A leggyorsabb és legizgalmasabb platform ami létezett valaha – 8:29 mp
    • A TikTok aranyszabályok – 16:04 mp

Gondolkozz kreatívan a Tiktok platform sajátosságainak megfelelően!

A TikTok merőben más tartalmakat és gondolkozásmódot igényel. Ezért ebben a képzési modulban felkészítelek arra, hogy milyen videók pörögnek igazán és megmutatom azt is, hogyan hull le a lepel a legkreatívabb tartalomgyártók inspirációs forrásairól és rutinjairól és, hogyan válhatsz te is képessé a legmenőbb videók gyártására. 

 
    • Egyetlen “Insight-ra” épülő videók – 7:08 mp
    • A kreativitás titka, az inspiráció!  – 11:38 mp
    • Kreativitás , nincs új a nap alatt! – 5:40 mp
    • A kreativitás pénz kérdése néha! – 13:11 mp
    • Kreatív mintázatok a TikTok-on – 3:29 mp
    • Történetmesélés TikTok módra – 14:22 mp
    • Cselekményes videók – 6:29 mp
    • Érzelmes videók – 12:03mp
    • Toborzó videók  – 7:11 mp

Tartalom marketing tervezés

  •  

Szeretnéd megtudni, hogyan  tudod a márkakoncepcióban kialakított kreatív kommunikációs kampányokat végre kézzelfogható tartalmakká tenni? Mutatom!

  • A célközönség meghatározása – 11:06 mp
  • Versenytársak elemzése – 8:54 mp
  • Fogyasztók szükségletei – 6:45 mp
  • Kommunikációs pillérek – 9:15 mp
  • Az inspiráció gyűjtés – 6:18 mp
  • Tartalom terv készítés – 8:15 mp
  • Az ötletek rendezése – 10:01 mp
  • Videó script fejlesztés– 4:36 mp

TikTok profil kialakítása és a videós tartalomgyártás

  • A jó minőség itt is alapkövetelmény. Bár nagyon sok rossz videót látsz fent ez nem téveszthet meg. A minőségi, jól vágott és feliratozott, helyesen bevilágított és leginkább élvezhető videókat preferálja a platform.  Bárki aki nagy növekedést ér el rendkívül remek és a kurzusban bemutatott sablonokat használva építi fel a videóit. Ezeket a legfontosabb praktikákat mutatom meg számodra.

  • Az oldal létrehozása – 3:16 mp
  • Alapbeállítások – 4:44 mp
  • Videó szerkesztő funkciók – 10:16 mp
  • Videó felvétele és a helyszíni munka – 11:30 mp
  • Videók stabilizálása – 5:31 mp
  • Videók vágása, automatikus zenére – 4:06 mp
  • Videók vágása, saját zenére – 3:55 mp
  • Videók szövegezésének elkészítése – 5:47 mp
  • Kommentek kezelése – 8:28:mp
  • Videó hang alámondással – Narráció készítése a tiktok videókhoz! – 6:01 mp

TikTok hirdetés menedzsment

  • Sajnos a TikTok algoritmusa önállóan dönt arról, hogy melyik videót engedi terjedni és melyiket nem. Ezért lehet, hogy a te legjobb videód ami számodra és a célközönséged számára is a leghasznosabb nem tud majd terjedni. Tapasztalatunk az, hogy a hirdetett videók ugyan olyan interakció és like arányt kapnak mint az organikusan terjedő videók. Tehát amennyiben eljut a célközönséghez úgy működik és kifejti a hatását. Ezért elengedhetetlen, hogy ha meghatározott üzleti célokat szeretnénk elérni ráadásul határidővel akkor ki kell használni a hirdetési lehetőségeket.  A képzésben megmutatom, hogyan tudod létrehozni a fiókot és hogyan tudod a perszónák érdeklődési körének megfelelően beállítani a hirdetéseket. Megtanulhatod, hogy melyik hirdetés mire való és milyen kreatív anyagokkal működik jól. 

  • Hirdetési fiók létrehozása – 5:03 mp
  • Összekapcsolás a TikTok fiókkal – 2:00 mp
  • Számlázási adatok megadása – 1:26 mp
  • Fizetési módok kiválasztása – 3:33 mp
  • Első kampány létrehozása – 8:57 mp
  • Kampánytípusok és lehetőségek – 3:26 mp
  • Fizetési mód beállítás, egyenlegfeltöltés és számlázás – 3:33 mp

Munkahelyi márkázás alaptudás

  • A munkahelyi márkaépítés a legjobb eszközrendszere annak, hogy tudod bemutatni úgy a munkahelyi lehetőségeket, hogy az vonzó legyen és elköteleződjenek a tehetségek. Ehhez meg kell ismerned a munkahelyi márkázás alapjait és ezt követően létre kell hozni egy olyan koncepciót ami kapcsolatot teremt a ti erősségeitek és a leendő munkavállalók igényei között. Lépésről lépésre fogunk haladni és mindent megmutatok!

  • Mi az a munkahelyi márkázás és, hogyan hat az üzletedre? – 8:43 mp
  • A munkavállalói élményciklus pontjai és fontossága! – 18:34 mp
  • Munkavállalói szükségletek – Mi alapján dönt egy munkavállaló? – 16:24 mp
  • Mi az az EVP – A munkavállalói érték ígéret? – 10:35 mp

Munkahelyi márkakoncepció létrehozása

  • A munkahelyi márka koncepció létrehozása a legszebb feladat. Arra a technikára foglak megtanítani amit én magam is Coca-Cola csapatában tanultam meg. Ennek mentén bármilyen márkának ki lehet dolgozni a koncepcióját. 

  • A vízió és küldetés definiálása munkahelyi márka szempontból 
  • A munkavállalói szükségletek felmérése + Munkafüzet pdf
  • Márka esszencia kialakítása
  • A márka ígéretének meghatározása
  • A márka értékeinek meghatározása
  • A márka identitásának meghatározása
  • A gyökér erősség meghatározása
  • A funkcionális, érzelmi és társasági előnyök meghatározása
  • A megkülönböztető tényezők meghatározása
  • A perszónák meghatározása
  • A perszóna szükségletei
  • A perszóna ígéret mátrix
  • Kreatív tartalmak tervezése számukra

Készítsünk együtt videókat a munkavállalói szükségletek bemutatásáról ráadásul végig az EVP mentén!

  • Tudod miből tanulni a legtöbbet? Abból, hogy látsz másokat munka közben. Éppen ezért mutatjuk meg neked, hogyan készítettünk videót minden munkavállalói szükséglet pontról.  Ezzel segítve téged ahhoz, hogy rátalálj a videós tartalom ötletekre a saját munkahelyeden és tudd, hogy miről érdemes tartalmat készíteni!

  • Toborzás, jelöltélmény, on-boarding
    • Toborzás és jelölt élmény
    • Munkavállalói ajánlás
    • Álláshirdetések és karrier oldalak
    • Első három hónap élménye
    • Beilleszkedést segítő programok
  • Pozíció identitás napi feladatok, folyamatok
    • Alkalmazott munkaeszközök, technológia
    • Feladatok változatossága
    • Kihívást jelentő feladatok
    • Milyen folyamatok mentén mennyire jó a munka
    • Mennyire jó a pozícióban betöltött szerepre gondolni?
  • Kompenzációk
    • Fizetés, jutalmazási rendszer
    • Egyéb kompenzációk
    • Teljesítmény bónusz
    • Igénybe vehető lehetőségek
  • Rugalmasság, munka magánélet egyensúly!
    • Munka magánélet egyensúly
    • Távmunka, otthoni munkavégzés
    • Rugalmas munkavégzés
    • Életszakaszhoz igazított műszakok és lehetőségek
  • Munkakörnyezet és infrastruktúra
    • Munkaeszközök és infrastruktúra
    • Munkakörnyezet
    • Munkavégzés helye, lokációja
    • Munka veszélyessége
  • Employer brand reputáció, céges identitás
    • A cég hírneve
    • A márka identitása
    • Termékek, szolgáltatások minősége.
    • Stabilitás és biztonság
    • Nagyvállalati, nemzetközi háttér
  • Csapat, kollégák és , munkahelyi légkör
    • Munkahelyi hangulat, légkör.
    • Közösségi élet és céges rendezvénye
    • Csapat és közvetlen munkatársak, vezetők
  • Karrier és, fejlődési lehetőségek
    • Egyéni fejlődés és mentorálás
    • Szakmai fejlődés és tréningek
    • Tervezhető karrier út és előrelépés
  • Vezetők, vállalati célok és víziók
    • Felső vezetés
    • Közvetlen felettes
    • Vállalati célok és víziók
  • Kultúra, értékek és belső kommunikáció
    • Elismerés és visszajelzés
    • Belső kommunikáció
    • Vállalati kultúra és értékek

Trükkök és tippek az ötletek érvényesítéséhez!

  • A legtöbben nem tartalom gyártók vagyunk és nem magunkról készítünk videót! Tehát esszenciális, hogyan tudod érvényesíteni az ötleteket vagy éppen elkötelezni a csapatot amellett, hogy szerepeljenek! 

  • Miért nem akar valaki szerepelni és mit tehetsz ellene, hogy könnyen menjen?
  • Aktív együttműködés szereplőkkel a gyártás során

TikTok ambassador program kialakítása

  • Bármilyen márkád lehet az, hogy hiteles véleményvezéreket találsz akik képviselik a terméket vagy a munkahelyet esszenciális pontja a sikernek! Ebben a modulban azt mutatom meg, hogyan válaszd ki a karaktereket és, hogyan tudsz nagykövet programot tervezni!

  • Kik azok a véleményvezérek és, hogyan használd ki a bennük rejlő lehetőségeket?
  • Mi a különbség a nagykövetek és az influencerek között?
  • Hogyan válassz a márkádhoz nagyköveteket?
  • Hogyan dolgozz együtt a nagykövetekkel?

Történetmesélés mesterfokon!

  • A legtöbben nem tartalom gyártók vagyunk és nem magunkról készítünk videót! Tehát esszenciális, hogyan tudod érvényesíteni az ötleteket vagy éppen elkötelezni a csapatot amellett, hogy szerepeljenek! 

    • A történetmesélés alapvető sablonja
    • Kérdések és tematika a történetmeséléshez
      • múlt
      • jelen
      • jövő
    • Írjunk együtt történeteket
Belenéznél a képzésbe mielőtt belevágsz?

Megértem. Én sem szeretek semmit megvenni úgy, hogy nem győződhetek meg róla, hogy amit kapni fogok az valóban az a minőség amit várok. Nézd meg az egyik oktató anyagunkat és győződj meg róla, hogy ennek mentén összetudnád-e tenni a saját kampányaidat!

#használdkialehetőségeket
Milliókat érő tudás

Egy ügynökségi havidíj önmagában 350.000 Ft felett kezdődik de arról is mesélhetnénk, hogy hány milliós üzletet tudtunk kötni már TikTok megkeresések miatt vagy ha csak arra gondolunk, hogy egy fejvadász cég önmagában millió felett kér azért, hogy egy ritkább pozícióba landoltatni tudjon egy új kollégát akkor érthetjük, hogy ha ezt a tudást házon belül fogjuk tudni akkor hirtelen filléres tétellé változik a képzés. 

#kezedbenalehetőség
Fejlődj bárhol bármikor!

A tréningrendszer teljes tartamához örökös hozzáférést kapsz és kimondottan az online oktatásra fejlesztett nemzetközi platformot használunk a tananyagok elérhetőségéhez így bármikor bármilyen eszközön kényelmesen sajátíthatod el a legfrissebb trendeket és válhatsz a jövő munkáltatói márka menedzserévé!

közösség

Kreátor Akadémia közössége

Tudjuk, hogy sokszor pont a motiváció és az inspiráció a legfontosabb éppen ezért létrehoztunk egy VIP zárt facebook csoportot azok számára akik vásárlásukkal tagjai lettek a Kreátor Akadémiának. 

Hozzád illő fizetési mód!

Akár egyösszegű vagy havi részletfizetést választasz az örökös tagságot választod. A belépés napjától te folyamatosan hozzáférsz a legfrissebb tudásanyagokhoz és értesítést kapsz az újabb és újabb oktató videókról. 

Örökös tagság 6 havi részletfizetéssel

36.000 Ft + Áfa
6 havi részletfizetés
  • A TikTok munkahelyi márkaépítés online videós kurzus teljes tartalma
  • Belépési lehetőség a Kreátor Akadémia zártkörű facebook csoportba.

Örökös tagság

175.000 Ft + Áfa / hó
egyszeri összeg
  • Örökös tagság teljes tartalma havi részletfizetéssel.

Mit jelent az örökös tagság?

Örökös tagsággal te a regisztrációtól folyamatosan hozzá fogsz férni minden jövőbeni képzési anyaghoz és mindig elérhető lesz számodra a legfrissebb márkaépítő tudás. 

Make Something Cool Everyday