Hiszek abban, hogy legtöbbet abból lehet fejlődni ha látjuk a legjobb megoldásokat. Akár megvalósult akár fiók koncepcióként végezte mert nem volt pénz a megvalósításra.
Ahogy a nemzetközi világmárkák is megosztják az országok csapatai között a legjobb megoldásokat úgy osztom meg veled én is az ügynökségünk által kiadható legjobb megoldásokat valamint azokat az oktató anyagokat amit mi is az új kollégák betanításához hoztunk létre.
Ebben a modulban olyan kampányokat láthatsz teljes levezetéssel amelyeken nekünk volt lehetőségünk gondolkozni és dolgozni. Megértheted belőle, hogyan gondolkoztunk és, hogyan adtunk kreatív kampány megoldást egy üzleti kihívásra.
Szeretnél megnézni egy 32 milliós kampányt? Megértjük. Majdnem egy évig futott, 150 videót gyártottunk alatta és bejártuk vele az egész országot. A kampány prezentáció és a különböző ötlet és koncepció változatokat mind elérhetővé tettem számodra. Láthatod, hogy merre fejlődött a koncepció, hogyan alakítottuk kampány közben és teljes részletességgel és oktató videóval megnézheted a kampány prezentációt ami önmagában 54 oldal volt.
Szeretnéd látni, hogyan lehet reagálni egy koronavírusra videós tartalommal ha az emberekben ott van egy ösztönszintű félelem valamitől ami szabad szemmel nem látható? Hogyan lehet egyszerre inspiráló és oktató kampányt létrehozni tűhegy pontos emberi insight-ra? Akkor most ebben a kampány koncepcióban megnézheted.
A Pomodoro-t nem kell bemutatnom. Viszont megtörtént egyszer, hogy az általunk gondozott tatabányai Pomodoro étterem telefonja azért csörrent meg mert Pesten mindenki a hónap kedvenc ízeit kereste. Miért lehetséges ez? Pusztán azért mert tűhegy pontos, jól optimalizált integrált online kampányokkal dolgoztunk. De ez igazából nem is olyan nagy dolog hiszen komplex megoldást kapott. Ebben a modulban beleláthatsz, hogyan gondoltuk végig, hogy miből szeretnénk többet eladni, hogyan akarjuk pozícionálni a márkát és ehhez mire van szükség.
Ebből a videós anyagból megtudhatod, hogy miért fontos a fogyasztói insight, egyáltalán mi az és, hogyan tudod te is a legmenőbb módon a márkakoncepció fejlesztés technikáit alkalmazni.
Rengeteget lehet abból tanulni ha egy szakértő csapat apró darabjaira szed egy kampányt főleg ha még el is játszik utána vele, hogy milyen kiegészítő lábai lehetnének. Mi folyton ezt csináljuk. Hazai és nemzetközi márkákat, díjnyertes kampányokat és a legmenőbb megjelenéseket. Amit mi is érdemesnek tartunk arra, hogy elgondolkozzunk rajta. Ezekből sokszor készítettünk már oktató tartalmakat amit most veled is szeretnénk megosztatni, hogy lásd, hogyan gondolkoztak, hogyan fejlesztettek üzeneteket, melyik kampánynál mi volt a célja az egyes márkának.
Magasan az egyik legnagyobb mesterműként tartjuk számon. Ha kampányépítésről van szó ezt a filmet és kampányt mindig apró darabjaira szedjük és megmutatjuk a kollégáik számára. A Loreal – Beauty for all egy igazi márka manifesztó kampány. A márka célja az volt, hogy egyetlen filmben kijelölje, hogy kinek és miért szól a terméke és tegye ezt lélegzetelállító világszínvonalon.
A stratégiai reklámügynökségek félve őrzött titkai. Ezekből a videókból megtanulhatsz úgy gondolkozni és olyan gondolatokat fejlesztetni mint amivel a legmenőbb világmárkák is dolgoznak. Konkrét projekt prezentációkon keresztül tanulhatod a szakmát és nem csak a szakirodalmat látod beolvasva néhány nagyvilágból szedett példán keresztül. Mintha csapattagja lennél a legjobb csapatnak.
Sokszor pont lopott időkben van időnk fejleszteni magunkat. Egy gyors videó a reggeli kávé mellett, inspiráló gondolatok az edzőteremben kardió mellett vagy egy hosszabb oktató anyag miközben megyünk autóval tárgyalásra. Legalábbis mi így szoktuk beépíteni ezeket az oktató anyagokat. Pontosan ezért ehhez igazítva gyártottuk az egész Kreátor Akadémia tudásrendszerét.
Legyen bárhol egy pici időd, sorban tudsz haladni a videókkal és azonnal ki is tudod próbálni őket a gyakorlatban!
A kurzushoz kapcsolódva lehetőséged van belépni az élenjárók zárt facebook csoportjának közösségébe ahol minden héten inspirációt és új tudást szerezhetsz a márkaépítéssel kapcsolatban. Az inspirációt és motivációt személyesen Veréb Andris fogja számodra készíteni. Világmárkák elemzései, kampány koncepció ötletek és heti témák amik téged érdekel.
Mivel a tréning rendszert folyamatosan fejlesztem így most kedvezményes áron tudsz bekapcsolódni és megszerezni az örökös tagságot. A tréning anyagok folyamatos bővülésével emelkedni fog a tréningrendszer díja is.
Számos képzéssel ellentétben itt örökös tagságot szerzel. Minket mélyen frusztrál amikor egy képzés nem nézhetünk vissza akármikor amikor éppen szükségünk lenne a benne lévő tudásra ezért mi az örökös tagságban hiszünk.
Fejlődj akkor amikor neked jó, ott ahol vagy kompromisszumok nélkül.
A tudástárnak pont az a lényege, hogy amikor szükséged van rá belenézel mint egy jó könyvtár vagy a google.